Wednesday, March 28, 2007

KELEGAAN YANG SUNGGUH BESH!!!

yeah..yeah ...aku berasa legaaaaa ari ni...ujian telah pun abis...setelah aku stadi dengan begitu hard dan smart(iyer ke... )......

sib baik aku telah berjaya memahami, menghafaz, membuat tiga soklan pengiraan yang telah dikemukakan time ujian tadik......tapi...second question aku hentam jer..wakakaka....

semalam aku stadi start daripada jam 12 tgh malam...tuu dia......tuh pun masih lagi godek2 laptop update myspace and frenster segala..wait a minute..frenster tak di banned lagi dalam kolej aku...hoooray...bolehla nak stalk orang lepas ni.......ahaks......

berbekalkan secawan kopi kacip fatimah...(opss motif minum kopi kacip fatimah....perangsang minda kah?) aku pun mulalah buat revision pengiraan yang hampir pasti keluar tuk exam...

sesambil melangok depan laptop sambil buat kira2..multitaskingla konon........in the end i slept at 4 a.m ..but manage to wakeup at 7.30 a.m and then sambung lagi stadi......

i skipped my class today...hahahaha...sempat jugak sekejap pegi computer lab tadik melepaskan geram bertenet sekejap di depan pc.
pastuh....trus pi library......study some more..buat itu ini..kira sana sinun........buat persamaan..hafal formula...and.....tulis formula dalam kertas kecik...wakakaka

masa kat dewan exam, that formula really don't help much laaaa....aku salin jer darik kertas kecik tuh........sib baik lecturer malas nak gerak.....so..i was safe....

kalau aku tau dier sorang jer yang mengawasi peperiksaan ..konfem aku salin abis satu jalan kerja pengiraan tuh dalam kertas kecik tuh......wakakakaka....

anyway..i managed to answer question 1 and 3..all by myself..(tepuk2 ramai..bangga)....in the end..kitorang semua kluar dengan rasa gembiraaaaaa...........aku pun ..hahahaha

1 orang telah memberi komen yang sengal!:

Anonymous said...

kertas kecik2 ittew toyol erk? hehehehe...

syabas bette... mak bangga dgn kerajinan uols... *sujud dgn kegigihan anak hikan*

hik hik... =D

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .