Friday, April 27, 2007

MY FINAL RAMBLING...SORT OF....

yEAH!!..exam finally over.....and aku terpaksa kemas barang aku dengan segera..because i will go home tomorrow....well..after selesai urusan packing, hantar kotak kat stor, isi borang itu dan ini..here I am..making what would be my last post..sort of..because lepas ni i dah balik kat rumah...and rasa malas nak pegi cc semata-mata nak hupdate...ahahaha..kalau rajin i pegi la k...

Besides..these two months is just not a semester break....but I will be doing my internship kat salah satu agensi kat KK. hmm..harap-harap semua nya akan okayla kan...if I have some time...I will tell what happen latter k..

Ini merupakan kali keenam aku bercuti sempena semester break. Kadang-kadang aku bertanya sendiri...adakah dalam enam semester aku berada di sini, aku mencapai matlamat yang aku inginkan???

Aku pun rasa..aku tidak pernah mencapai standard yang aku inginkan di sini...maybe what all of you think here is i'm looking for academic achievment....but that is not what i want to achieve here...

Stupid kan??..orang masuk universiti supaya bleh berjaya dalam akademik...dapat markah tinggi ...and everything yang berkaitan la kan??

OKAY....take a deep breath everyone......the reason why I'm going to university is...sebab I want to make my social life BETTER...as simple as that

and that was the reason I decline offer from matriculation college...I just want to be with my friends at school....so pathetic ..kan?

tapi...My social life is not getting better tapi lama-lama makin worse plak .....hmmm...I really don't know apa lagi yang perlu aku buat...aku mengharapkan ada member yang that I can talk to...bleh berjalan-jalan sesama.....well....korang semua pun ada hidup dalam kolej/universiti kan?
mesti korang tau macam mana hidup berkawan-kawan kat kolej ni kan??

I just want to feel that... tapi feeling tuh ada cuma kengkadang bila difikirkan balik I was spending a lot of time with myself than with any member...see?

tak jugak improve kan??

What is really my problem here? I know that I'm not a person who can get along very well...eh...tapi dulu I can get along with everyone well....so why suddenly I lost the ability???

Kengkadang hairan jugak....sebab sepanjang nak pegi bercuti ni...my so called member macam tak layan aku jerk....rasa cam invinsible la plak.....welll...aku tak kisah sangat..selalu macam itu kan??

..Apakah sebab I was treated that way.????? Aku cuma mampu berprasangka dan terus meneka. Anggapan aku, dorang anggap aku seorang yang bermuka-muka. Mungkin juga mereka ingat aku backstabbing orang. Mengumpat mereka di belakang.......but I never done such things...walaupun kengkadang anything that spills from my mouth is sometime disaster....tapi ...takkan tak tau that was my style.....it's not mean for anything.... and believe me..i never done such things

Entahlah....another thing I don't know kenapa there's something wrong with my face. Tak taula kan mungkin sebab my face is so evil..sampai sometimes bila seseorang tengok pun rasa cam tak suka jer..

Maybe I look arrogant in sort way..and look macam karakter dalam cerita siri televisyen ...yang jahat-jahat dan ada niat tersembunyi dalamnya...
Aku juga tau..I don't have a really 'mesra' face...unlike green ...where everyone sentiasa 'baikkkkkk' jer dengan dia kan

Maybe I need some 'aura'....cam apa yang F cakap dalam blog dia kan...

Tapi....I try untuk perbaiki semua ni kan...setiap semester aku cuba..tapi semuanya failed!!!..and walaupun fail...I'm totally glad sebab dapat kenal ngan beberapa orang yang baik dan sudi kawan and bermesra ngan aku...like my neighbour F, my ex-roomate A, my -ex-neighbour Z, my classmate F...and the MKA..thanks.......
and they're so not like my SO CALLED members!!!!(yang konon-konon kawanla....)

I was hoping that I can get along with everyone.....and i'm totally bored of myself....

so..next semester ..aku akan cuba lagi......


kita jumpa lagi dalam post yang akan datang..hehehe

thanks pada semua yang sudi datang membaca my ramblings yang ntah hapa-hapa ni

hopefully next semester will be better....in my social life...selalu cam tuh setiap hujung semester kan.....


so long everyone....


J'espère que ma vie sera meilleure et je réaliserai le bonheur et la satisfaction

POST ENTRY...hahaha..bertuah sungguh hari ni...sebabnyer klik sana, klik sini kat dalam frenster..naaah..akhirnya aku terjumpa page frenster siMKA.....lalalala...and guess what?...he's my friend now!!!.... :)

2 orang telah memberi komen yang sengal!:

ZEYN, THE PERPETUAL STRANGER said...

joey,

kalau ada kelapangan, blog lah. kalau tak ada, tak payah! take care! hehe...

Anonymous said...

bonne chance!

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .