Thursday, May 13, 2010

Ada Lagi Song That Inspires!

Aku Tak Mau Sendiri

Sejak ia pergi dari hidupku
Kumerasa sepi
Kau tinggalkan ku sendiri disini
Tanpa satu yang pasti

Aku tak tahu harus bagaimana
Aku merasa tiada berkawan
Selain dirimu
Selain cintamu

Kirim aku malaikatmu
Biar jadi kawan hidupku
Dan tunjukkan jalan yang memang
Kau pilihkan untukku
Kirim aku malaikatmu
Karena ku sepi berada disini
Dan di dunia ini aku tak mau sendiri

Tanpa terasa kuteteskan air mata ini
Yang tiada berhenti mengiringi
Kisah di hati

Aku tak tahu harus bagaimana
Aku merasa tiada berkawan
Selain dirimu
Selain cintamu

Kirim aku malaikatmu
Biar jadi kawan hidupku
Dan tunjukkan jalan yang memang
Kau pilihkan untukku
Kirim aku malaikatmu
Karena ku sepi berada disini
Dan di dunia ini aku tak mau sendiri

Kirim aku malaikatmu
Biar jadi kawan hidupku
Dan tunjukkan jalan yang memang
Kau pilihkan untukku
Kirim aku malaikatmu
Karena ku sepi berada disini
Dan di dunia ini aku tak mau sendiri

Dan di dunia ini aku tak mau sendiri

I always love Bunga Citra Lestari. Not always, maybe. Frequently. She's beautiful, and most of her song are quite easy listening and membuai perasaan. Of all the song she sang, this one are truly connected with my heart.

Eh, back to the song. It perfectly describe my loneliness feeling, and sometimes the loneliness is makes me all negative. Like the song said...Di dunia ini, aku tak mahu sendiri, cuma mencari mereka yang serasi dan ada masa terluang, adalah sukar.

3 orang telah memberi komen yang sengal!:

sYukCurz said...

wey. ak da dgr lagu ni lama da. anyway nice song.. sedap jer telinga dengar.. terbuai2

ashraf said...

tq 4 this song :)

green said...

lagu lama... untuk org lama... ooppsss... teringat aku d kampus dulu... aku pasang lagu ni kuat2... hehehe

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .