Sunday, September 11, 2011

Kekuatan Diri!

Bukan senang nak buat diri menjadi kuat. Kuat di sini bukanlah bermaksud boleh mengangkat 100kg bebanan dengan mudah. Atau menewaskan sesiapa dalam pertandingan tinju. Apa yang dimaksudkan adalah kuat dari segi perasaan dan hati. Namun, tidak ada salahnya sekali sekala air mata jatuh.

Tapi, I'm trying not to let that happen to me. Lagipun, sekiranya I am emotionally weak, adalah susah untuk moving forward. Mungkin orang kata, I'm just hiding my emotion and feeling. It's okay. Kadang kala teringin nak berpaut pada dahan. But I realize, that was not going to happen to me.

p/s Kalau aku asyik nak mengenang kesunyian sahaja, sampai bila pun aku tak boleh rasa gembira. LoL.

8 orang telah memberi komen yang sengal!:

NUke_Rude said...

tapi kegembiraan tu tiada seri, jika tiada kesunyian pada awalnya.

bukankosong said...

owg ajak lepak2 kekwatt...

kesunyian la ang sowang2

:P

Joey said...

hahaha

aku dah biasa la. aku x kisah pun ada orang ker xde. itula yang aku maksudkan.

Ri said...

tk kesah?
alaa.. kesah laa..
aku ngan bukankosong nk ajak ko lepak ni! hehe..

Joey said...

sorry.

you got to wait when I am ready.

Ri said...

oh, joey pun kurang sihat ye.
moga cpt sembuh!

Amirul Idham said...

"Kalau aku asyik nak mengenang kesunyian sahaja, sampai bila pun aku tak boleh rasa gembira"

Aku setuju dengan quote kau ni

Joey said...

thanks both of you :)

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .