Tuesday, July 30, 2013

Aku Di dalam Mode Malas!

Hai everyone. Kembali lagi menulis. Dengan rasa malasnya, sebab xde idea. Sekarang nak sampai penghujung Ramadhan, and all you know I hate the Month. It just feels lonely, and hari-hariku cuma digunakan untuk berpuasa saja sebagai mengikuti amalan yang wajib bagi setiap seorang Muslim. Kadang-kadang, it always easy to do the puasa than sembahyang 5 waktu sehari semalam. I mean, puasa cuma sebulan sekali, and I wouldn't want to miss puasa, sebab nak bayar puasa tu susah weiii so lebih baik aku puasa. LoL. Melalutan sangat!

Hari-hari aku sekarang dah terbalik. Malam bagaikan burung pungguk, sibuk bermain komputer..dan siang pula aku abiskan dengan tidur.(Masa untuk penternakan beruang kutub..wakakaka). Semenjak jobless ni, itulah kerja aku hari-hari, nak keluar pun malas, lagipun bulan puasa, tak larat nak pegi mana-mana dan kadang kala hasrat terbantut disebabkan duit belum ada (Rasa geram sebab claim belum diproses oleh tempat kerja lama, so tunggu punya tunggu belum ada juga).

Anyway, I've started to send my resume to all relevant company yang I think I boleh buat kerja itu, and hopefully adalah yang tersangkut barang sekeping dua keping ker.hehehehe.

In the mean time, aku dalam mode malas!!

0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .