Friday, September 08, 2006

hai...i'm going to post something today...

sebenarnya aku nak buat post ni kelmarin, tapi bilik aku penuh dengan kengkawan roomate aku...so tak jadila..aku perlukan space supaya aku boleh tulis dengan tenang..ceeewah...
hari ni aku nak cerita lagi pasal akula....
i think i got one more beahaviour yang menyebabkan aku begini...
i'm a very seceretive person...maksud aku ..aku merupakan seorang yang sangat berahsia..i think this is why i dont have many friends....aku tak banyak bergaul sebab aku takut to revealed anything about myself....i'm afraid to be shamed off...aku takut diMALUKAN.....
it's been haunting my life since i was in sekolah menengah...my motto is do what ever i want but jangan sampai dimalukan....aku tau...
sebabnya time sekolah dulu...aku mesti pastikan aku berjaya lepas check semasa perhimpunan...kalau kena tahan mesti memalukan...there's a few of my friends yang selalu kena tahan ngan prefect tapi mereka buat selamba jerk....but not me...i cannot buat selamba ..it's memalukan......
so....the things is i'm afraid kalau dimalukan....
as for seceretive...yah...i don't revealed anything ...i mean who exactly i am to my friends...kawan2 aku cuma tau aku jenis blur...selamba dan happy...but they don't know the real me...sperti aku ni ada split personality lak....
ada seorang kwn aku yang selalu kongsi rahsia dia ngan aku...tapi aku tak pernah kongsi rahsia aku ngan dier............i don't know why...maybe i'm afraid....
kalau boleh i want to be more open minded..it's hard for me ...
anything bout me is so secret....sebenarnya aku nak tulis blog ni pun aku fikir2 macam mana nak buat...supaya tak banyak yang keluar..tapi akhirnya aku beranikan diri untuk tulis apa yang terbuku di hati selama ini...i need to let it out....anyway bukannya org kenal sapa yang tulis ni kan....ahaks............

0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .