Sunday, September 24, 2006

hehehe...bulan ramadhan dah nak start dah..so...kat sini nak wish selamat berpuasa dan selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak yang mulia nih..sesamala kita banyakkan amalan-amalam yang mendatangkan pahala.......
aku tulis benda nih ..waktu dinihari...konon-konon nak tunggu sahurla...lepas sahur boleh terus tidur...ialah..dah overslept petang tadi...maunya tak tidur......apala.....
oh ya...saya lupa pula...nah sepa-sepa yang baca blog saya ni...jom kita lawat-lawat blog kawan blogger saya si Duan ..tengok-tengokla gambar dia di sana.......(hehehe..amacam duan..bolehka begini?)......
sorry...tak dapat nak buat yang canggih-canggih..almaklumla tuan punya blog ni tak berapa mahir dalam buat template itu ini...so kalau dah belajar nanti bolehla saya tunjuk kat sini okay!
malam ni...terawih dah start...tapi aku biasanya tak pergi malam yang pertama nih...selalunya la...aku pergi terawih pun jarang-jarang ...ahaks...boleh kira ngan jarila......ala...rasa macam malasla pulak....kalau dulu bapa ngan mama selalu bising pasal tak pegi terawih....mamala ..particularly..tapi sejak kebelakangan ini...tak bising pun...mungkin dah malas nak tegur kot...anak lelaki yang sorang ni memang tak dengar...heheheh....kat rumah aku biasanya awal-awal ramadhan ni takdela extravaganza sangat..tapi bila dah masuk minggu kedua tuh, mulala kakak aku yang sorang tuh..bermacam-macam resepi dia cuba.....tapi biasanya sedapla...well..my sis is the second chef in my family....so...selalu jugak makan masakan dia...cuma..aku ni agak memilih sikit dalam makanan ni.....lagipun,aku cuma sentuh ayam ngan daging jer...ikan aku takkan makan....hehehehe....tapi kalau lauk tuh ayam ngan daging pun...kena tengok jenis masakan nyer jugak...hmm..memang complicated..dan susah nak jelaskan dengan terperinci selera makan aku nih...patutla badan kurus tak gemuk-gemuk..hehehehe!
tapi....aku sekarang kat kolej...so...kenala..beli makanan...lagipun aku tak suka kalau makan maggi kat kolej..kurang perisa sket(tengok tuh..overnya memilih...)..selalu makan maggi kat rumah ja...nampaknya kenala ajak kawan aku si pondan tuh...hehehe....siapa lagi nak di ajak kan........

okla.....saya nak sahur ni...chioww!!!!!!!!!!

0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .