Thursday, September 21, 2006

alamak...minggu ni mmg buzy...tak sempat nak mengupdatekan blog sendri, aiyooh...
thanks for everybody yang dtg jengok-jengok kat sini....yang bagi komen-komen tuh special thanks for all of you...it makes me realizes that there is people behind me..even they don't even know me much....
minggu ni agak bz gak...ngan assignment..actually lepas tulis ni kena stadi...katenyer..sebab esok ader test 2.....assignment ngan presentation preparation mcm biasala hampir keseluruhannya copy dan paste..hahahaha....biasala kat u yag small ni...benda2 ni memang selalu kitorang buat...
ader sekali tuh last minute buat presentation preparation....copy ngan paste jer dr internet...esoknya kena present....disebabkan presentation yang ala2 mantap dan kebolehan kumpulan kami 'menggoreng' entah apa2...best part is, our group gets full marks!!!
hehehe...mrasala kumpulan bebudak india jeling2 grup kitorang ..mcm tak puas hati..taula kami copy and paste...ialah mereka punya penuh dengan information hasil pertapaan sepuluh hari sepuluh malam kat library dan berjuta2 jam diabiskan melayari internet hanya dapat kurang 2 markah dari kitorang....hehehehe
kisah lama yang buat aku senyum sendiri...so...untuk assignment dan presentation pun kitorang buat mcm biasa...macam aku ...dah selalu sgt buat...kwn aku gelarkan aku pakar copy and paste...ahaks...
oh ya...baru jer pagi tadi aku menunaikan tanggungjawab ku sebagai pelajar yang berhemah kononnya la.....aku ngan kengkawan aku pergi berbaris..konon2 nak mengundila....kampus aku ada juga bertanding....kena pilih 2 orang, pastuh kena pilih calon bebas 16 orang...
aku takdela sangat nak pikir2 pasal kebajikan siswa2 nih...so aku pilih jer muka2 yang agak cantik , cute, hensem , tampan dan segala yang sewaktu dengannya sebagai base utk mengundi...alah...dorang bukannya nak dtg kat kolej kitorang nih....bukannya bantu sgt .....undi jer...setakat memenuhi syarat......yang penting aku dah mengundi.....lagipun dorang bukannya wakil rakyat ke......tak perlula.ekstrem sangat2..
alamak...sepatutnya aku nak stadi.....esok ada exam......nampaknya tuh ja aku nak cerita.. ;)

2 orang telah memberi komen yang sengal!:

Anonymous said...

Ish... upsi tayik butul, teda pilihan raya ni... aspirasi yg menyusahkan student menang pulak... sa baru mau pigi mengundi suda menang tanpa bertanding... nanti sa jadi pembangkang ni... mau pertahankan hak & maruah! mensei!

Joey said...

ceh....buat syusah saja ko ko jadi pembangkang ...bukan dapat duit pun....

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .