Tuesday, September 26, 2006

hmmm....nampaknya di bulan ramadhan ni hari semakin panas...malam pun agak panas jugak...entahla...global warming kot......
aku baru jer nak tulis kat sini..tapi susah gila nak tunggu page loading...tak taula kenapa connection kat sini lembap sangat dua tiga hari nih....anyway ...dapat juga aku tulis kat sini...
aku baru jer balik sebenarnya dari pasar ramadhan kat bandar..........and yes...aku seorang dirila...kengkadang aku selalu terfikir...it's my choice to be alone....what i mean...aku lebih selesa bersendiri...mungkin ini disebabkan keadaan aku masa kat rumah kot...at home i dont have any privacy at all....you know it's hard kalau semua adik beradik adalah berada dalam golongan jantina yang bernama perempuan!!...yes..girls..gals dominated my house....i never got a room by myself so being alone on my own is something i appreciated....sebab itu setiap kali malam raya when all my family bersiap-siap nak balik ke kampung(kampung dekat jer...tak sampai 15 minit pun)...i prefer to stay alone at my home.....suka sangat...that my only private time.....but i just wish that i have any brother......ialah sekurang-kurangnya kami boleh cakap..you know man to man talk...tapi ...aku cuma ada kakak-kakak dan adik perempuan sahaja....
nampaknya memang aku memilih untuk bersendirian....aku lebih suka keluar sendiri ....so people dont know what i buy...(strange..huh?)
lagi satu...aku tak tau kawan jenis macam mana yang aku boleh ngam....i mean i do meet lot of peoples..but there's nothing more than that

aku ader kwn yang lembut...oh dengan kata lain pondan....and selalu gak bersama-sama member sekumpulan dia tuh...but truth is...aku tak bolehla mengadaptasikan diri aku ke dalam group dorang....
"nok, ko dah makan?".
"nyah..jom makan sesama...
ala..lebih kurang mcm tuh la bahasa dorang....aku suka jugak tetapi ...aku rasa memang tak boleh masuk ngan group itu...
tapi...kalau nak group dengan lelaki tak lembut susah pula.....i don't have any interested in any bidang yang mereka perbualkan.....i mean stuff like cars, sports is memang aku tak boleh...
then nak juga join group bebudak perempuan...macam aku kat sekolah dulu...i don't mean special..just kawan-kawan ...member2...tapi..grup perempuan kat kelas aku sumanya kalau perempuan tuh...only ladies k!...so...i just go alonela...
anyway..fikir punya fikir there's only one in everyday of my life that i don't walk alone...........
time nak pegi kelas...sampaila kelas abis....dan balik ke bilik sendiri.....i'm just lone ranger.....

2 orang telah memberi komen yang sengal!:

Zampeada said...

aik ko duduk kat mana? aku kat sabah nih kesejukan je... ha-ha... hampir setiap hari hujan... dgn berjerubunya lagi. ngeh2...

shah said...

hi there..

aku rasa aku ada sedikit apa yg kau alami tu..

mungkin bukan sedikit.. tp hampir sama dgn apa yg kau alami...

klo ko sudi, kita ble jd member..

jumpa, kenal2..

maybe we can help each other..!

for not being alone...

klo xnak show comment ni pn xpe.. aku xkisah..!

well, my email samaran danial.shazlan@gmail.com

klo rs nak email.. guna je email tu..ok...

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .