Tuesday, October 10, 2006

i really think my life sucks....hmm..tak taula kenapa aku masih lagi berfikir begini...aku sendiri tak tau ...apa yang kurang...orang nampak aku gembira..tapi my hearts say that i'm not so happy...
aku cuba untuk menipu diriku bahawa aku gembira.....namun langsung tidak berjaya...walaupun aku dapat sedikit kegembiraan yang sebentar...
what's happening to me?....i don't know exactly what i'm looking in my life...dan aku tidak mahu terus mengharap sesuatu....bcoz i know harapan aku tidak akan menjadi kenyataan langsung.....
worse still, kehidupan yang aku jalani seperti kosong sahaja..tidak mempunyai makna dan ertinya....walaupun di sekeliling ku meriah dengan gelagat rakan-rakan..
aku berasa resah .....
keresahan yang tidak ku ketahui apakah puncanya......i can't perk up my day...
kalaulah ini ujian dari Tuhan...aku rela gagal........asalkan aku boleh seperti orang-orang yang lain....i don't wanna be different....i want to be like everybody else.............
i think i should break my fast now.....and thinking and thinking and thinking.........

0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .