Monday, March 05, 2007

Being Aprreciated and Accepted...............

hahaha...dah puas membaca review album aku pada post lepas...hehehe...macam tuh la kalau dah boring sesangat..almaklumla...nak keluar ....bajet plak dah kong ....kalau keluar pun tak tau nak pi mana..............(bayangkan shopping kompleks pun tak bleh dipanggil shopping kompleks...camna tuh).....so i just spent myself..........berhibernasi........matila overslept ..still lagi mengantuk nih......................hehehe

pagi ni pegi amali....kali ni amali kat computer lab..aderla blajar guna software mapping and GPS ni........so balik............bukak laptop ...hairan and terkejut ...ader plak line di siang hari...so ..tanpa membuang masa aku pun nak update blog aku yang terchenta nih...muahahaha

sebenarnya cerita ni aku rasa baru beberapa hari lalu...lupa plak nak story kat sini...hehehe...

actually, kitorang sini semuanya bz ber ym ngan skype...sesapa yang nak add aku kat ym ..bleh.....kan redziaf?.........(pesal redziaf tak pernah buzz aku pun...larikkkkkk)

tapi seperti yang pernah aku bagitau pada entry2 dulu..oleh sebab connection wireless kat sini cam cibai sket...so kengkadang ym tuh tak bleh bukak........oleh sebab kesusahan untuk melogin ke ym maka student kat sini ader alternatif baru untuk berym....yeah...menggunakan skype!!!!

aku rasa skype ni ok jugakla........bleh berbual ngan orang...pastuh bleh hantar fail yang besar2....banding ngan ym....memang tak dapat...so kitorang pun kat sini asyiklah menggunakan skype dengan jayanya...sesapa yang nak add aku kat skype...boleh......tapi kena carikla sendiri....(gitu.......... promote skype tapi tak nak kasik id ...muahahaha).....i already give the "hint" ...so pepandai carik sendiri.....(kalau tanya aku.......mungkin aku bleh bagi)...but since aku takde mikrofon utk bercakap.................so just type the word ajerla.......maklumla pakej laptop yang cheap ajerk............no microfon included................huhuhu

satu malam tuh aku tgh berskype ngan ex rumet aku.......cam biasala...sembang sket2 sambil2 hantar file lagu kat dier...............tapi tetiba dier mengeluarkan kenyataan cam ni kat aku..."kan bagus kalau aku masih lagi rumet kau".......................

aku cam terkesima jap........for the moment ..i was blank....anyway aku reply kata kat dia yang rumet baru dier pun ok gak.........takdela teruk sangat pun..........................

memang tak sangka!!!

sebenarnya apa yang aku nak cakap adalah tak sangka ada jugak orang yang appreciate kita.......meaning not taking us for granted....atau buat kita macam invisible plak......

sometimes ......all we need is not attention but orang2 yang closed ngan kita appreciate kita.......bila aku baca kenyataan drpd rumet aku tuh...aku sedar bahawa ader gak orang yang appreciate diri aku ni.............thanks ex rumet..........

selain tuh, bila aku bukak jer blog aku ni pasti ader jerk makhluk2 yang melalat kat tag board aku and beri komen2 yang menyejukkan hati...pada aku.....korang semua really appreciate
aku...........thanks makhuk2....hehehehe

and..not only being appreciated makes my day uplifting but it is also can make you feel accepted

in the nutshell..........(matila....karangan english broken...muahahaha)

thank you everybody for appreciate me........ :)

p/s:- ucapan congratz khas buat redziaf dan monyet bayau sebab berjaya mendetect joey....hahaha..you all know what i mean.....................

2 orang telah memberi komen yang sengal!:

Anonymous said...

what really is ur ID?

i tak pernah rapat dgn roommate sampai begitu sekali.

Joey said...

you can search my id ....aizawa_boyz@yahoo.com.....

can apply to both ym and skype......

actually bukanla rapat sangat...cuma kitorang ader sket persamaan ...tu jerk.......

i think i have 5 ex rumet....more on them later on.....

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .