Friday, April 13, 2007

DO You HAVE ANY BLOG?

hehehe...dah awal pagi ni...aku tak tidor lagi...yelah kan dah satu hari tidor..sekarang tak bleh tidor plak....actually semalam..(technically today is hari yang lain)....sibuk menyiapkan laporan amali..kena antar ...hari inilah!!...
aiyoohh...aku datang lewat kat perjumpaan untuk menyiapkan laporan ni...hehehe...malas datang awal....then i come.....waaah...semua busy buat kerja ....hahahaha..okay...i just got in and...i think it was fun doing the task together with our members group...ingat tak budak cina yang nama dia L ni, yang kekwat masa kami buat experiments hari tu...tak sangka plak dia friendly hari ni....siap gelak-gelak lagi bersama aku dan kengkawan aku...bagus jugak ..taklah tension sangat...sib baik aku tak sekumpulan ngan Queen Control ....hehehe..ingatkan dorang ni kekwat...tapi..turns out to be good plak....enjoy plak buat lab report ni....


and then my friend K,(i called him i'm-green-with-envy-with -you-friends..or...green) mempelawa aku untuk menyinggah di laman blog nya yang di buat kat frenster....wow...see...over confidence kan??...aku cakap ..kat bilik nanti aku akan bacala.....so selepas meeting tamat ...aku pun balik ke bilik aku...and then gerak lagi menuju ke bilik perkumpulan spesies dorang hahahaha....saja jer datang .....suka-suka....dorang tengah nak minum teh cina.....aku balun jer.....ahaks....

and then kawan aku nama dia S juga tanya kat aku...aku ada blog tak?.....trus si K itu menyampuk "bagilah tau ...kalau ada.....kami pun nak baca..".
aku cuma mampu tersenyum ......and tak beri sebarang jawapan...trying to be mysterious...and i still feel that K macam pernah jer baca blog aku..(hope this will not happen)...aku nak bagi tau si S yang aku ader blog jugak...tapi bagitau S sama ngan bagitau si K...and bila bagitau si K ..sure tersebar......i don't want this to happen.......kalau semua orang tau aku ader blog...and then there's no meaning i'm doing this..........

okay..after a brief encounter with them ...aku balik lah ke bilik aku.....tapi tengah-tengah malam ...perut lapar lak.....so i asked my jiran F melalui Skype....if he got some food ......dia cakap ada biskut sikit...........................

then..he invited me to go to his room...aku pun datanglah sambil bawak jag air.....bila masuk dalam bilik dia ...aduhhhh...cam sarang tikus..wakaka....if you think my room was messy....bilik dia laaaaagila......trus aku direct sound...pesal bilik ko macam sarang tikus??......dia jawab apa?...aku artis konon...cam ke siyall..LOL!!!

hahahaha....pastuh dia buat air ..kopi campur ngan anlene perasa coklat.....bedal jer la....and then makan biskut dia....banyak juga biskut yang aku makan...hehehe...

tengok si F tengah surfing internet....so aku pun duduk sebelah dia ..berbual-bual...tak sangka plak dia pun pandai nak kutuk orang...hahaha..i like..i like....

macam-macam yang kami cakap...itulah inilah...... share story...tak sangka plak dia citer macam2...pesal awek dia, pesal dia takut girls dulu, pesal PLU.........pastuh dia tanya aku ..macam mana nak buat blog....and then he said he want to share a blog with me....motif nak share ngan aku???......aku pun cakap...aku ada blog...cam ke siyall kan .....kawan tanya cakap takde..jiran tanya cakap ada...hahahah...tapi..aku cakap kat jiran aku si F tuh...carikla sendiri..itupun kalau dapat......hahahaha...

pastuh dia tanya ....aku ada tak tulis pesal dia?.....aku jawab mestilah ada...and then aku cuba tanya nanti kita dua tangkap gambar sama2 ..aku post kat dalam blog aku..nak tak?
terus dia setuju....LOL!......

hahaha..still aku takkan bagi tau blog aku ........pastuh jiran aku si F ni cakap kat aku yang dia akan carik sampai dapat..kalau boleh dia nak komen ...ahahaha.....usaha lagi ek..Jiran!!!

lama juga kitorang sembang...sampai jam 4 pagi....pastu aku balik semula ke bilik..si F ni pulak nak pinjam bantal aku...so bagi jerla....

pastuh mulala kerja aku menghupdate blog..(padahal post sebelum ni baru beberapa jam...matila gegeh kan)...barulah aku sempat lawat blog SI green@K itu.....

hmmm........ooooo....nothing bout me...particularly....hanya cerita pasal dua kawan spesies sama dia...kawan baik diala?...hmmm..dorang lagi...mula-mula rasa terkilan jugak sebab aku bukan someone so important in his life.......tapi...perasaan itu tak lama sangat......because i'm so over it....aku baca sambil dengar lagu Over It oleh Katharine McPhee.....aku suka sangat lagu ni......cam kena mengena ngan aku jer...yes...and as she's crooned.......I'M SO OVER IT!!!

yang penting aku baik ngan jiran aku..betul tak?

oh ya ....aku sempat tanya jiran aku tuh...kalau aku jenis yang 'songsang' ...is he still want to be friends with me?......his reply?........hehehe....korang rasa apa reply dia...mrasa korang komen pas ni..saja nak suruh korang mengkomen-komen.....hehehehe

so................. if anyone ask me..do you have any blog?......

ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.................................. :)

6 orang telah memberi komen yang sengal!:

AK said...

greatest fear of blogger, if someone near realise we have blog and read it everyday!

ada orang kat sini siap quote apa aku tulis lagi. hampeh tul!

motif bincang pasal plu ngn mr f? huhuhu

FAIZUL said...

motip sangat dok bilik jiran smpi 4 pagi....tu melangok namanya..
baik ko tido saja ngan dia joey ooi...hahahahaha!!

kalo dia dapat jumpa cam ner joey...
mati la..hahahaha!!

k la joey ooi....
xzam nak start..good luck yer..

jap2...
bila org tnya ak,,
do u have blog....
ADA!!....motip sangat mempromosi...

Anonymous said...

weih...dier nak mengorat ko tue...
trime je lah....

::redZiaf::

Anonymous said...

joey minum anlene? osteoporosis kah?

u better not to tell anyone about ur blog. i used to enjoy people that i know visiting my blog but when we know they r reading it we'd get very coutious when writing and blogging no longer fun.

cepat la post gambar! cute sgt ke ur F?

Joey said...

ak_1403..saja bincang2...well he's open minded k?

truanta...ya...sama2 kita cemerlangkan diri kita....hehehe

redziaf...hahaha..i think he just want to be friends with me...tapi okla kan..

bayau....biasa jer rupa dia..tak cute mcm J and pinky..LOL!!

Anonymous said...

buat pengetshuan pengkomen2 sekalian..

"s" ittew yang sebenarnye adalah i..

(tunduk - lagu hurt berkumandang kejap)

g blog i keyh?? i promote nihh..

hehee

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .