Sunday, April 08, 2007

Post Kena Tag Yang tERtangguh....

sorri lah ....aku tido sepanjang ari ni....baru bangun kek dah nyer.....baru teringat adalah orang ni kan...suruh buat kerja ....penat aku nak fikirkan...(padahal tak pikir apa pun....apa-pun jom kita baca sama-sama apa yang joey suka dan tak suka..............

Sifat Diri
Tersuka : mudah mesra ngan orang, baik hati, suka tolong orang
Terbenci : suka memendam rasa, tak berani nak menonjolkan diri

Makanan
Tersuka : apa saja chicken's dish, kari ayam yang dimasak oleh mak aku(walaupun simple jer
cukup buat aku makan 2-3 kali)
Terbenci : apa saja fish's dishes(kecuali ban tuna and sewaktu dengannya), any masakan telur
(goreng, rebus, dadar...yak!!!)

Haiwan
Tersuka : ermmm..ntahla....maybe kucing kot...ataupun bear..teddy bear?...bley?
Terbenci : mana2 haiwan yang cuba mencederakan diriku...wakaka

Perkataan Yang Dilontarkan
Tersuka : ini yang orang cakap kat kita ek?.....ermmm..ko ensem and dah gemuk..bley?
Terbenci : minta puji bah ko ini........

Perkataan yang kita kata
Tersuka : Motif.......?(sila sambung ayat ikut sesedap rasa)., cam ke siyall..LOL!!
Terbenci : You never seen me use the F word....tatau kenapa..berat sangat nak ucap....

Panggilan Orang
Tersuka : A***, Joey, Abg A****, Bang, Si Abang
Terbenci : Ah Hong, Ah Peng, Apek.....

Teman
Tersuka : Orang yang tak kisah dengan lawak laser aku....yang boleh accompany me
everywhere
Terbenci : Yang tak layan saya...................

Interest
Tersuka : surf internet dari malam sampai pagi, money, berenang(walaupun tak berapa pandai)
pegi shopping beli barang2......
Terbenci : mendengar kuliah straight selama 3 jam..........

Warna
Tersuka : Suka semua warna , particularly Biru, Hijau dan....MERAH!!
Terbenci : Takde warna yang tidak menarik pada pandangan aku.......

Sukan
Tersuka : as i said before ..i'm suck at sports... tapi kalau diberi peluang aku nak orang ajar aku
pasal soccer, futsal...(tendang-tendang bola).. bola tampar.....
Terbenci : aku benci diri aku sebab tak excel dalam sukan.........sedeh :(

naaa...dah selesai dahhhh...kali ni aku nak Tag.......tiada siapa-siapa.......
sukala korang kan????

0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .