Monday, April 09, 2007

RESAH......

i really don't know ...kenapa aku rasa resah semacam....bagaikan ada sesuatu yang mengganggu fikiran tapi...entahlah...

adakah aku masih lagi fikir pasal kawan-kawan aku?...probably...tapi...this time...that is not something that can bother me somehow
am i thinking that as i going for the the end of semester..i am financially broke?..well..probably
atau aku resah sebab kekosongan jiwa...?....maybe

mungkin betul apa yang khairi cakap kat aku. aku seorang yang emo. am I?....I'll let you decide bout that. Bila aku resah aku mula rasa malas.....dan bila aku rasa malas ...aku seperti tidak dapat membuat kerja langsung....bayangkan assignment, laporan amali yang masih banyak, research project yang sepatutnya aku dah mulakan, even the final exam start early next week, patutnya kena buat revision..... semuanya belum lagi disentuh oleh aku...
aku rasa malas....malas yang berpunca dari keresahan.....

aku rasa tiada sebarang perkara pun yang dapat menambahkan rasa keterujaan dalam diri.....resah sangat!!!!.....

tak tahu kenapa rasa untuk belajar itu bagaikan hilang.....tiada semangat untuk meneruskan lagi...kadang-kadang resah membangkitkan kebosanan....dan walau apa saja yang dilakukan tetap tiada berguna

resah kerana terlalu banyak berfikir....sampai kepala pun sakit memikirkan.....


maybe I just need to work.....ya....I need to take part time work this semester break....supaya aku boleh berasa sibuk dan penat....I remember the good old days when I was doing part time job as a waiter....sure I was exhausted...but pada masa itu aku rasa tenang dan gembira..sebab I don't think much.....maybe afraid of the supervisors and the boss only....but it was worth it...

well...as you see...I don't have anyone to talk about my feelings around here..so ....my blog is the perfect place......

what should I do?

1 orang telah memberi komen yang sengal!:

Unknown said...

Hey u ols, I am sure u r not alone in this... mood swings haruslah akan dtg tetiba sajork especially sebagai students nih..mak dulu pun setuden jugak u ols! BUt what u can do is, apart from blog which I suppose can help in one way or another..at least u ols can luahkan perasaan yg berbuku ittew tapi at the same time, cuba cubalah cari KB ke...mesti senangkan?? especially yg sekuliah dgn u ols?? OR yg sebuilding dgn u ols??

Cari cikki jadik KB lagi elok! heheheh

I am sure cikki cikki will be more understanding than cik jan cik jan kat luar nuh!

Good luck and jgnlah bersedey lagi...

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .