Thursday, August 30, 2007



hey! hey! hey!
aku berasa lega sekarang....semuanya dah selesai...satu beban yang amat berat akhirnya terlerai.....

terlebih dahulu thanks pada semua yang beri nasihat...dan to green ....this is my world. aku ni kalau kat luar ....susah nak bercakap. let's just say i'm the internet personla.....anyway...thank you green....
mungkin betul kata abang redz....this is the test to our friendship......sama-sama kita mengharunginya okay...

sapa-sapa yang nak kenal green ...tu aaaaa..ada link blog dia kat sinun.......(awas ya ...green sebelum ko upload gambar yang ada aku arus diedit dulu oleh aku...wakaka)

AMBOI.....korang ....sukalah kan ada drama minggu ni?....hehehe...takpe...pasni nanti ada drama lebih besar..twist yang lebih mengejutkan....almaklumla sinetron indon katanyer....hihihihihi

okla...tak nak ulas panjang-panjang apa yang telah terjadi. sekarang aku nak fokus pada triple celebration aku

yang first sekali.........YAHOO!....aku dah sampai post aku yang ke 100. terima kasih kepada semua yang sentiasa datang mengunjungi blog aku...siap bagi komen lagi...hehehehe..jadi HAPPY 100TH POST! for me

the second one.......memanglah ni post yang ke 100...sedar tak sedar dah setahun aku menulis diari aku di sini. since I started this on august last year...tak sangka ... dah sampai setahun...so.....HAPPY ONE YEAR ANNIVERSARY TO MY BLOG......gigih tak aku??

ingat lagi pengunjung pertama aku...Kak Riena.....dia ada blog ..tapi rasanya dah lama tak hupdate ....dah bersawangggg!!!


terima kasih pada semua....joey masih lagi bertahan di sini(ceh...macam menang anugerah pelakon terbaik oscar jeeerk....Lihatlah Dunia!!!!)


hahaha......

mula-mula susah gak nak pilih nickname apa .......kan mula-mula nak berahsia ngan green

akhirnya aku pilih joey...

napa pilih joey.....? padahal nama aku pun sedap jugak....... kan ...mr ak1403?

cam ni cerita nya....aku bukan tak suka nama aku....tapi nama aku cam tak sesuai plak ngan diri aku ..takde nilai komersial....(kan...gila glamour)

ada sekali..setiap kali aku bagi tau nama betul aku....kalau first time kenal....

aku dah expect dah orang tuh akan cakap

"laaaa.....muslim.....ingatkan cina...".(matila tokei kedai pun speaking mandarin kat aku...sib baik aku pandai sikit2....hahahaha)

so....i need new name to suit my personalityla....

aku masa dulu2 suka gak chat kat MIRC....zaman time sekolah dulu2...masa tuh tak reti nak guna ym ni.....

bila orang chat ngan aku......mula-mula bila orang tanya nama aku...spontan aku tulis ...joey....

so..setiap kali orang tanya nama aku masa chat....aku cakap nama aku joey...dari situla dapat nama joey....hehehehe

ishhh...jauh aku melalut ni...aku belum lagi cerita apa celebration yang ketiga ni


la....ni pun nak bagi tau ka


Okayla

saya nak ucap

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 50......

I Love Malaysia....terima kasih kerana memberikan kami kehidupan yang aman damai tanpa peperangan dan rasa ketakutan

kita semua bangga jadi anak Malaysia
so...

that was it...the triple celebration.......

hmmm....adalah orang ni yang buat double celebration kan.....

hahaha...aku pulak buat triple celebration.....cam????

and I don't think I need to start a new blog.......kan??




terima kasih pada semua... :)...




p/s ...wei green..tolonglah click kan aku ngan budak cute specky tuh....hahaha...just kidding!!!

4 orang telah memberi komen yang sengal!:

aria ayumi said...

happy 100th post! :D

laaa... muslim... ingatkan cina... huhu klw cina, bleh speaking mandarin sket. kui3 :p

FAIZUL said...

laaa...muslim..ingat cina...ahahahha..

btw...berani guna lah nama sendiri..tgk ak nih?? even x berani tapi dah dikantolkan kamal tuuh...hahahha..ko kenal x saper kamal?? hehehe...

btw..sambut merdeka kat maner..xkan bilik kot...happy merdeka day then...ak nak tgk blog si green tuuh...heheheh!!

kevin christ said...

selamat merdeka joey.... bila nak menyaut seruan dr lady from the hell katenyer.... g la wat cerpen k... mak rase kalo u ol wat cerpen gerenti c bonda itew menanges nye... voley... hehehe... hepi ke semals u ol dapat begambar ngan silent scandal katenyer....hahaha

AK said...

ces... lawan tokey... triple celebration terus! bengang aku!

kang aku bgtau nama sebenar joey di sini kang...

kepada pembaca ini blog... joey itu bukan nama sebenar... kahkahkah...

eheh, lantak ko la nak triple, ke hapa... happy 100th post!, happy 1 year blogging! happy merdeka day!

hik... best lak tau byk rasia blogger2 ni... hehehe

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .