Friday, August 31, 2007

I FEEL SICK!!

aduh...aku rasa cam nak demam...perut aku pun sakit jerk....tatau kenapa...i guess ni mesti side effect daripada 'ubat' ni.

yeap...since kitorang nak pi melawat minggu depan, kenala makan 'ubat' tu..... lepas makan jerk aku rasa cam tak sedap badan jerk....mula-mula pagi tadi ok lagi..lepas waktu petang ni...rasa pening ..tapi still lagik bleh nak hupdate blog...uhuhuhu

as usual kelmarin aku, Green, E ngan J pegi menonton program sempena menyambut kemerdekaan katanyer. aku siap pakai baju melayu lagik, patriotiklaaa kunun..malas nak citer panjang-panjang pasal malam tuh sebab persembahan agak hambar.....hehehe..

i was waiting for the bollywood's stick dance to come on stage but takde keluar langsung(motif korang berlatih kat bawah kk2 itu hari..deepavali punya program ka....hehehe)...yela penari and persembahan semua cam tak bermaya dan bersemangat(tak happening langsung macam yang lalu)..ditambah lagi dengan pengantara majlis yang......duhhhhh!!!!

si green plak sibuk pegi snap-snap sana sinun...itu jerla kereja dia..hehehee...
semenjak dia dah tahu blog aku ni asyik dia jerk melalatz kat TAG board tuu haa...wakakaka...kan?

ok..ini point penting...semalam time nak bersiar-siar kat gerai(bebudak kolej buat sempena malam merdeka kunun)..aku nampak si MKA ni tgh bersiar-siar cam kitorang gak...... sempat aku tarik MKA ....to take picture with me!....Yes...akhirnya aku berjaya snap gambar sama dengan MKA..sporting giller!!..tapi kan gambar tuh cam ada terlebih side effect almaklumla kan kamera si green itu...aku punya kamera malas nak bawak...lagipun nak jimat battery katenyer....si green tu pakai rechargeable...aku jerk tak mampu nak beli itu bateri...wakakaka...pas ni aku nak lagik snap picture ngan dia......

tapi..the picture turns out very nice....mekasih ek green tangkap gambar aku ngan MKA....

oh ya....aku ada nampak budak cute specky (ala dalam 'SECRET CRUSH AND THE POLICY' tuh..)
Green cakap nama dia F jugak...kan ...aku asyik la dengan F ni kan...hehehehe

dia jadik AJK malam tuh....pakai baju warna hitam......

sejak kebelakangan ni aku nampak dia jadi AJK jer...maklumlah kan orang cute ...makanya ada kepentingan di situ.......

seperti yang aku beritahu...kalau orang ni ada mempunyai rupa sikit..mulalah dapat jawatan-jawatan atau kerja tertentu yang penting

macam aku ni....takde sapa nak tawarkan...hahaha..lainla Green!

opss....oklah....nak sambung berehat sekejap....still lagi rasa pening.....oh ya lupa pulak

NI untuk SI miss TEDDYBEAR KALER HIJAU....HEHEHEHE....blehla jilat skrin tuh kan....AHAHAHAHA......











oklah....itu saja buat kali ni

6 orang telah memberi komen yang sengal!:

kevin christ said...

ayo... cakap aku melalat katenyer.. pe kurangnye die... nnt pecuma je pec lobs g melalat kat tag aku... wakakaka.... wei.. ade la yg x lawa jd ajk... contohnye wanita beruara anime... kan bukan nya lawa pon... hahaha... 1 malam, 1 acara, 2 jejaka yek ko joey... hebat mak hayam... ko x yah riso la pasal ustaz ko itew, xde nye aku nak merebut, abes ak nak sumbat si *&^*() aku kat ne plak nnt...huhu

Unknown said...

haiyyoo meriah! Mesti ramai hadek hadek kat sittew noh?? Apa apa pun good on uols sebab meraikan dgn penuh patriotik :)

Have a nice weekend....

Jgn lupa letak gambar..takkan asik Mr Green je letak gambau!

Anonymous said...

ughuu!~
si joey keji...
napelak kne jilat screen?
tamoh!
nak yg betol2...
tanak eskim kat screen...
*kalu cantu bek bukak yahuu, tekan 'eskim...' kua la anti...*
ughuu!
so, gande kamo nya gak, 5 eskim!
xdulik....
yay! seploh eskim dapat free...
hee...

nila mo kasik...
ei, tmpt itu, apekah?
huhuu...
yg kamo soh dtg tuu...
hee...

Anonymous said...

ughuu~ mintak maap, taip2 tewok beno, manyak sala... sowila kalu xpam... hee...

death note: bila nak kasik eskim??? 5 tau!

(^^)"

Anonymous said...

ko asyiklah skandal ngan F kan....??

abg redz ni pun F gak...hihi...!!

nak skandal jugek kah

haha....!!

NAK ESKRIM JUGAK.......!!
tak kire.... NAK ESKRIM JUGAK....!!


::redZ-Ziaf::

AK said...

hahaha... padan muka teddy!!! kahkahkah!

padan muka... asik mintak eskim je... bgus joey aka opss! ehehehe

skandal je... so scandelous!

nanti aku try update pasal merdeka aku lak... lagi hampeh! hehe

k la,,,

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .