Monday, October 22, 2007

F yang bertukar menjadi AT

Selama ni ..aku ingat dia adalah F. Itupun seseorang itu memberi tahu kepada aku. Aku percaya dia adalah F.

Tapi, pagi ni (tengah hari sebenarnya), aku dapat tahu yang dia bukan F. Malah tiada kaitan dengan F pun. Dia adalah AT.

I was in shock, menyebabkan aku membuat kesilapan kecil. Anyway, sekarang aku kena ubah dari F kepada AT.

Satu benda lagi yang aku tahu tentang dia? Dia berkongsi tarikh lahir yang sama dengan adik aku.

I feel like crap.

11 orang telah memberi komen yang sengal!:

Anonymous said...

i think i am fat.

Amirul Idham said...

erm...

ape F? apa AT tu?

agak mengelirukan di sini..

FAIZUL said...

x paham!!! saper f saper at?

p/s : makin comel? ramai kata cam tuhh..mekaseh...*larikkkkk!!

Anonymous said...

ape ni joey?? x paham laa

next entri crets dgn lebey lanjut boleyy??

Anonymous said...

selama ni aku ingat ia ialah M. Rupa-rupanya ia adalah SS.

Bodohnye aku, tu sumpah-sumpah lah, bukan mentadak. Mentadak tu chamelon ngok..

-Di atas adalah cerita betul-
walaupun aku tak faham, dont let other people make you feel like crap. when they do, crap on their faces. revenge is sweet.

Anonymous said...

huh...kompleks!!!

kao perlu merungkai segala persoalan ini!!

Joey said...

Bayau- Fat is cute apa....

aremierulez...itu adalah sedikit daripada kehidupan aku yang...fantasi...hahahaha

tru...ala tak faham....?? ko kan tau fasal f ni....hehehe


azrul...yes revenge is sweet....Now I feel fabolous!

faerrin....ia tak kompleks sebenarnya...cuma F bertukar menjadi AT....bagaikan persamaan kimia...hahaha

azman | athena said...

eh,mentadak tu bukan praying mantis ke? yang serangga tue?

sumpah2 n cameleon tu yg reptilia kan?

Anonymous said...

huu...
xpaham~~~
ughuu~
awat f jadik at lak?

*maaf, lame da tinggal kimia...*
huhuu...
sejak akhir2 ni, entry kamo begito secretip... kenapakah?
huhuu...

aria ayumi said...

F + AT = FAT :D

huhu nama sape tuh ;)

.:rainbeau:. said...

fatimah azzahra:P
wahaha...tetiba plak me menyampuk tak tau ujong pangkal...sori:P

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .