Wednesday, November 07, 2007

MY MINDS ALMOST BLOWING


Aku mengeluarkan pedang ku. Aku semakin lemah. Terdapat luka di sana sini. Aku tak tahu adakah aku mampu untuk menewaskan musuh yang berada di depan mata. Kecederaan yang aku alami semakin parah.




Dia terlalu kuat. Aku hampir saja tertewas. Pedang ku silangkan di hadapan. Masa bagaikan terhenti. Mencari buah fikiran dalam masa sejenak. Dia masih lagi tertawa. Mungkin merasakan aku yang lemah ini bukanlah lawannya. Aku cuba menarik nafas panjang, mengumpul segala kekuatan yang masih bersisa dalam diri.




Hanya satu sahaja yang terfikir di benakku pada ketika ini. Pembebasan sepenuhnya. Tiada jalan lain. Selepas itu barulah aku mampu memakai topeng itu. Dia harus ku tewaskan dengan segera.



Aku cuba menenangkan diri. Memusatkan segala kekuatan yang masih ada. Menumpukan sepenuh perhatian pada musuh.




Sejenak dengan itu, aku merasakan satu kuasa yang penuh bertenaga mengalir dalam badanku. Serentak dengan itu aku melaungkan kata hikmat.....





"BAN..........KAI!!!!!!!!!!!!........................."





Oppss..aku tengah di landa sindrom ketepuan minda....Thank god that the dreaded hours is finally over. Ada satu lagi.. tapi bukan dalam zon of sufferation.


Tepu dan menolak sebarang unsur ilmiah dari memasuki sel-sel otak. Alangkah mudahnya andai di suruh menulis lirik lagu Umbrella. Malangnya ..tiada soalan sebegitu.

So... Britney Spears...sila hiburkan aku dengan album terbaru ko....BLACKOUT!!!......
:)



Post Entry :- Internet masih 'sakit'. Tak dapat nak berjalan-jalan ke sana sini sambil meninggalkan jejak...hehehe




10 orang telah memberi komen yang sengal!:

azman | athena said...

adakah pertarungan ini diantara kau dengan beberapa helai kertas keramat setiap hujung semester?hehe..relax, kau perlukan lebih dari Blackout..kau perlu sertakan visual Gimme More..hehehehe

FAIZUL said...

wahahaa....pandai ko perang2 ni joey ehhh..hahaha...kalo der soklan tulis lagu umbrella jangan cakap...ngan rela ak nyanyi trus depan muka lecturer tuh....wakakakak!!!

Amirul Idham said...

oh...ko tgh final eh?

apa kata ko tgk video britney spears gimme more, versi tidak bertapis....mesti lapang otak..hahaha

Anonymous said...

motiff?? britney spears??

mengapa tidak beyonce'..??

oops..

teddybearhijo~ said...

joey!!!
ngekek2 kite bace post yg nih!
ichigo~! wakaka... kite pon ske bleach~
hee...

owh, exam kah???
gud luck n all da besh tok perang saraf~

da abes da, da medeka da...
siap g jenjalan lg smalam, pas abeh exam~
hee...

besh~!

(^^)"

Joey said...

athena- aku dah tengok ....aku lebih suka tengok umbrella..kekeke

tru- waw...nyanyi depan lecturer ek...cuba...ko nyanyi depan akula plak ..hihihi

aremierulez- eh..ada yang tak di sensor ker?...mana..mana....nak tengok.... :)

sobri....beyonce? so last season...wakakakakaka


cik teddy- mana aci...gi jalan2 mentang2 la dah merdeka...huhuhuhu

Amirul Idham said...

yang tak sensor tu tak de lah britney naked..
tp lebih seksi dr apa yg kau tgk di MTV

:: cheezzy cheese :: said...

Ayoooo maaaaa! very der Kurosaki Ichigo haaa! siap kuar kan 'Bankai' skali.. nasib ler akaq ko ni paham anime tu.. suspen jer tau!

Anonymous said...

kao student mane?? uitm KK ke?? hahahaha...mcm da biase xde letrik kan??


aku agak je..

azman | athena said...

haha..visual tak sensor la yang aku maksudkan..hehe

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .