Tuesday, November 27, 2007

A WHOLE NEW LOOK

yEAh...!!! I finally upgrade my template.....selama ni aku cuma salin dan tampal kod html and believe me..it was actually hard to do!!...

Terpaksala aku belajar kod html sikit demi sikit...walaupun tak pandai sangat tapi bolehlah....kan..

anyway..with this new template yang diupgradekan..semuanya menjadi easier...and senang and mudah...hahahahahaha

Okay...to celebrate my new look here...aku nak menjawab tag yang telah di berikan oleh Cik Vee satu ketika dahulu..dia nak tahu lapan perkara mengenai diri Joey...well..rasa-rasanya ada banyak perkara yang korang dah tau pasal Joey kan?

Tapi....tak kisahla...ini untuk Cik Vee SORANG jer okay....

1.Joey merupakan anak tunggal lelaki. Maksudnya dalam famili Joey ada kakak,kakak, kakak dan adik perempuan. Sebab tuh rasanya Joey nampak manja (kengkadang) and tak matang dalam perkara tertentu...hihihihi

2. Joey suka jenjalan sorang diri. Bukan tak suka jalan dengan kawan..(ader gak jalan ngan kengkawan).....tapi hobi cam ni ..........terasa bebas and seronok!!!

3. Joey seorang yang cerewet pasal makanan. Joey ada banyak makanan yang Joey tak makan. Antaranya seperti ikan, telur atau apa-apa yang difikirkan tidak menarik di fikiran Joey. My mum even cooks separate meal..just for me :P

4. Joey susah nak meluahkan sesuatu dengan sesiapa pun, even dengan kawan rapat mahupun dengan parents. Joey hanya ceritakan sekiranya Joey merasakan mereka boleh dipercayai. Ada satu rahsia..hanya orang tertentu saja tau kan?.....

5.Joey suka tengok anime. Mula-mula suka tengok Naruto, tapi terlalu ramai sangat orang minat Naruto, Joey beralih arah kepada Bleach!!..and Bleach rockss!!..Sebelum tuh Joey ader tengok citer Yakitate! Japan ngan Kiba.....tapi dua-dua dah abis.....nak tengok citer anime baru tapi takde yang menarik perhatian...so ader yang nak cadangkan anime yang besh??

6. Joey seorang yang funny and wacky. Sifat-sifat ini hanya tertonjol apabila Joey berada bersama dengan orang-orang tertentu sahaja. Anyone......dancing in the lab????..only me..hahahaha

7.My favourite past time? Laying while reading magazine...and doozing off...! ..hahahaha

8. Yaaaaa..Joey seorang yang sengal...dan seperti kata si I....poyo sikit....hehehehe..so korang layan jerla aku yang sengal ni okay....

Itu jer 8 perkara tentang Joey...bukan pelik..tapi memang diri Joey yang sebenarnya...


Okla..moving on..ada seseorang berangkat pergi hari ini...

dan aku sangat risau sebab sepanjang hari aku cuba menelefonnya....tapi tidak berjawab

dan bila dia menjawab ..aku dengar suaranya...lega...

well.....hope dia tak terlalu sedih ........kalau ada masa kita jumpa lagi ........


Oh...I decided to put that 'thing' again. Rasanya korang tau ape 'benda' itu. Dan' benda' itu mungkin akan diremove dari sini sekiranya difikirkan tidak kena. Pada sesiapa yang baik hati..and takde kerja sangat ...joinla program-program dalam ruang Tolong Menambahkan Pendapatan tuh....klik jer logo nyer.....percuma jer...just join....kalau tak klik kat sini.....and sini..and sini and sini.....

Joinlaaaaaa..joinlaaa..tolong aku cari bebanyak duit...untuk beli BMW ...hehehehehe


soo...how do you like my new look?...Silalah bagi sebarang komen atau cadangan..walaupun 'benda' tuh ada.....tapi aku lebih suka korang komen....... :)





12 orang telah memberi komen yang sengal!:

aria ayumi said...

wohoho. patut le xbleh masuk blog die smlm. rupanya uat renovation blog. so nice, joey! ;)

1-hehe patut la.. rupanya die sowang je anak tunggal lelaki :)

2-same wit me. lebih suka sopim sowang2. bebas kan ;)

3-adehh. kite ni makanan menarik ke tak, telan je. biar tak best pun. hehe

4-sume org patut simpan rahsia sndiri. xsume benda kita bleh share ngan org lain.

5-anime? hehe. kite still stand wit doraemon n shin can. xnak try ke joey :p

6-haha. dancing in the lab? nak join, bleh :p

7-same wit me. tapi ms tertentu jelah. biasanya ms dh boring study :D

8-owh, ye ke? baru kite tahu. hehe

p/s-maap la ye klw terlebih komen. tetibe rs nak komen each part :)

arsaili said...

salam sengal eh..salam kenal

arsaili said...

eh give me 5...pun gila kan BMW...entah bila dpt beli

Black Zedd said...

"7.My favourite past time? Laying while reading magazine...and doozing off...!"

You're, like me, contributing to the society. Keep up the good work.

Being Lazy Is Not that Bad

teddybearhijo~ said...

muahaha...
comey2...
comey rumah yg da jadik gelap ni...

TAPIkan...
bila mase lak kami2 pon jadik sengal???
*konpius2*
bukan kamo jak ka si sengal?
muahaha...

wat isau jak, ingat kamo wat ape la ngan blog kamo...
huhuu...
upenyer renovate ya...

kasik la kesian, 5 mintang bulih?
*da boleh dapat eskim x??? kikiki... =p*

joey, comey la gamba ichigo tu...
huu... comey gile page kali ini...
*yg dulu ade bear biru, agak kehijauan umah ini pon comey jugak...*

muahaha...

Mak Su said...

Joey - mak su berkenan ngan desain yg baru ni, feels like cozy and relax

Amirul Idham said...

lawa juga blog kau nih...
aku main copy and paste je code2 html nih..aku buta IT

aku pun suka jln sorg2...tak de org menhalang ke mana aku nak pegi...

:: cheezzy cheese :: said...

alright!! u did it bro! cayo! cayo! gud try! akak pon dulu cenggitu.. smp tak tido mlm mg-keje kan html ni.. and now dah ok sket dh..

bagus! i like people to use term 'try & error'

Anonymous said...

pergh, chun! aku kata chun sebab theme ni ala-ala page friendster kau je, hehehe..

ye, walaupun ada chatbox, aku akan cuba juga untuk komen di sini, hehehe... (dan thanks letak lukisna aku kat situ, hehe..)

Anonymous said...

eh silap, ala-ala page friendster AKU. diulangi, AKU.. typo..

Anonymous said...

i been looking for the comment link rupanya "post sengal" is.

its good to have something to read while recovering.

Joey said...

aria.....ini yang paling bagus sekali...berikan tepukan yang gemuruh untuk diri sendiri....hehehehe

arsailli..selamat datang ke sini...i will go to yours later on..:)

mak su...itulah hasil peng'google' lan spanjang malam....

aremierulez..bila lagi blog aku nak renovate ala2 casa impian kan

kak yanz...try and error...yaaa.....aku memang sengal macam tuh..hihihi

bayau..recovering from what?

azrul...ko ader gi check frenster aku ker...hihihih

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .