Friday, April 11, 2008


DON'T KNOW HOW TO REACT...

I was still busy .Ingatkan dah habis viva, semua masalah selesai. Rupa-rupanya....still..ada lagi banyak perkara yang menuntut komitmen yang tinggi dariku.

We're going to have party next weekend, farewell party. The head is none other than .....siapa lagi kalau bukan abe hijau..hehehe...biasalah ..ketegangan pasti berlaku..namun aku pasti semuanya mahukan hanya yang terbaik dan termampu yang boleh dicapai....I hope it will be successful...and guess who's going to be Dominic Lau of the nite?..hehehe

Kembali ke topik asal. Secara jujurnya, I want everybody to like me. Kalau boleh aku tak mahu orang mempunyai perasaan benci terhdap diriku. Bila sebut saja namaku, orang akan teringat aku yang sengal, blur...and happy go lucky.

There some people think that I am nice. Really? Mungkin juga. I don't know if everybody likes me. All my life I've been trying hard to make everyone loves me. One particular person said that I was likeable. Really?

Aku tak tahu how to react when I found out about this...

And aku sendiri tak menyangka bahawa ada juga yang menyayangi diri ini, and I have someone over there who's really love me dengan sepenuh hati (about this one...I'm not so sure either...or this person just bluffing?)

So...What is my pursuit for my happiness?...

Satu kekeliruan dan I still feel that somehow these people lied to me...

I've been lonely for quite some time and now am I a little bit relax and finally open myself to the world?

Entahlah...I think I just cope with it...with time...biar saja masa yang menentukan


And I don't know how to react when people say I am nice and likeable......Are they lying untuk menjaga hati aku or just being honest??

7 orang telah memberi komen yang sengal!:

AK said...

and i dont know how to react to this entry... want to comment, but it might be redundant with all my comments before... just read my previous2 comment lol!

:: cheezzy cheese :: said...

another farewell party.. uhuks.. ape skrg ni musim dh abis semester ke? maklom laa kak yanz kn dh abis belajar.. take care joey!

aria ayumi said...

setiap dari kita mesti ada org sayang... so, just believe in yoursef... ;)

annenonymous said...

hi there.. don't stop being nice.. and never stop believing in others..

kevin christ said...

i m owez by urside no matter how u hate me or me hate u... u r my dayang maybe in my past life.. wakaka. berangan jd puteri korea katenyer...

Joey said...

kamal....err...reaction yang tatau...

kak yanz...orang dah nak last semester..haruslah kan...eh..kak yanz baru abis belajar??..kata dah kerja???

cik diya....err itu mungkin betul...

cik anne..I want to believe in others...but I couldn't put my trust in anyone before this... :)..but I'm trying..and so far so good

Kibin...motif ko nak jadi puteri korea?...puteri korea ade ker yang bun..opsss....hehehehe..
you know what?
You have unlock the mystery...congratulations!

Amirul Idham said...

masih ada yang sayang...

penah dengar ayat tu...

joey...jgn fikir2kan sangat hal macam ni...

hal2 macam ni kalau kau fikir2 sangat, takut akan menggangu konsentrasi kau pasal benda lain...

aku tau, suma manusia pun nak dirinya disayangi...
rilek bro...

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .