Tuesday, January 06, 2009

HAPPY NEW YEAR

yEAAAA....aku kembali ...anyway..as usual i'm doing a little bit renovation to my blog..and I hope you like the new template, ringkas dan tak emo..wakakakaka

Sempena tahun baru ni , aku agak sedikit gembira sebab masalah-masalah sampingan sudah pun selesai .....(masalah utama still adala..hehehe) and yang lebih menggembirakan aku dah ada sebuah laptop baru yang comel dan berat ..hehehe ngan handphone baru (matilaaaaaaaaa......hutang belajar bila nak bayar tuh......kekeke)... Maka dengan ini aku akan cuba melawat kalian semua satu persatu sambil tinggalkan tapak kaki ...bleh?? hehehe

Owh yea..where I am rite now? Updating my blog in the comfort of my own office's cubicle...hebat tak?? Ofis boring giler ....hehehe..akan datang aku citer...in the mean time..aku nak main game opsss nak cari laporan dulu ...wakakaka

3 orang telah memberi komen yang sengal!:

Unknown said...

owh, tukar template... Since I don't know how your blog used to look like, I guess i'm not in the position to compare. Tapi this layout is clean and not cluttered. That's all that I can say for now. :)

Mak Su said...

wah... dah tukar template, dan yang paling penting, dah kerja, dan ada cubicle sendiri.... huhuh, maksu gaks yang masih duduk di open space ni... huhuhu

selamat berjaya ya joey!

:D

Joey said...

helmi ..selamat datang

mak su...bagus apa open space...daripada dalam kubik ni...sib baik der laptop

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .