Wednesday, March 18, 2009

THE DAY I VISIT DOCTOR

Hari ni Joey gi office as usual. Lepas tag jer kad, terus keluar menuju ke klinik. Joey sakitkah???
Actually I have appointment dengan doctor. Erk, terpaksala naik public transport menuju klinik tersebut.(Well...joey blum ada kereta..huhuhu).

Minggu lepas me and my colleague have to medical check up. Since we have to go somewhere and we have to do the medical check up, nak tak nak kenalah pegi klinik yang agak jauh jugak dari ofis (telah ditetapkan..tak boleh suka hati pegi klinik yang lain). Anyway macam-macam kena suruh buat, take urine sample la...take blood sample (aiyo...gila apa doktor ambik darah banyak sampai penuh satu picagari..hehehe), berat , X- ray..dan bermacam-macam lagila ujian kesihatan.

Well..I failed my urine test. Opss, not failed..just contaminated. I need to redo the test today as the doctor have been prescribed me with medicine to clear it up. So today I go back to redo the test again.

And guess what? I failed again. (hahahahaha). But this time it is clearer than before. I mean my results. The doctor prescribed me with another type of medicine and I will have to come back to the clinic next week to do the same test.(Matilaaaa..urine test tiga kali....aku tak ambik drugslaaa aku cuma ambik multivitamin ajer.....huhuhu)

I don't know kalau nak pegi lagi minggu depan. Lainlah kalau doktor tuh bagi MC.

2 orang telah memberi komen yang sengal!:

farish izaryl @izreez said...

wahh x lepas urine test ni heh ayooo:p

AK said...

ekau minum la aer byk2...
pekat sgt kowtt

haha

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .