Tuesday, May 19, 2009

ACCEPTING THE FACT

Hello everyone..I'm back. Kat pejabat, and with a half hour to go before lunch. Well, gitula keja hari- hari. Datang awal sebelum doa di baca (ko ada kompeni ko baca doa sebelum memulakan kerja pejabat gitu)..and then balik pun tepat-tepat masa (paling lewat pun setengah jam...motif nak overtime?? I bukan investment department okay..hahaha)..Gitulah kehidupan aku seharian.

Aku tak tau apa aku nak tulis. Aku dah bosan tengok  table kat excel .Tapi mana nak cari keja agak senang neh (bagi mereka yang berfikiran kritis di tahap awan nirmala). Walaupun kerja begitu saja, aku tetap suka. Why?

1) I dont have to perah otak macam orang gila. The work is there. Just do it. (Matila kerani kan...hehe)

2) No more intimidating people around. What I mean is ntah napa I am not eager kalau ada orang bersungguh-sungguh gila membuat kerja (which makes me looks bad). As I said before in the previous entry, the group is no longer there. Jumpa time lunch ajer. But I think itu lebih appropriate. Takdela emo-emo kan

Owh..I'm thinking of coming home......... Bleh tengok my parents. And my adorable cousins bleh pijak aku time aku tidor..haha.






0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .