Tuesday, November 15, 2011

ABA!

Orang kata, mesti ko sebenarnya jealous sebab ko sorang jer yang rasa dia annoying. Entah, maybe yer kot. Annoying but adorable. (ABA).

Meh aku nak definisikan apa itu ABA. Secara kefahaman istilahnya, ABA merujuk kepada seseorang/sekumpulan/seekor yang pada pandangan mata/fikiran kita adalah sangat menjengkelkan/minta puji/c***i sangat, tetapi pandangan itu tidak dikongsi oleh orang lain, malah orang lain menganggap individu ini sangat comel, baik dan cool.

Aku ada sorang rakan muka buku, aku rasa status dia annoying sangat. Konon-konon dia being himself, tapi kadang-kadang aku menyampah tengok status dia. Strangely, banyak pula orang yang like status dia. Komen-komenan pun memanjang jer. Ok, maybe orang lain x rasa annoying. Tapi aku rasa jengkel. (Nampak sangat tuan punya blog jeles dengan orang status menyampah itu..hahahaha).

Aku rasalah kan, dia ni sama jenis budak kechik. Hahaha. So, I think I need to unsubscribe your status updates. So long. XOXO.

P/S Ok. Aku rajin update. Hehehe.

0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .