Saturday, February 25, 2012

Rawatan Diam!

Selalunya, saya suka memendam apa yang ada dalam hati. Saya suka buat sesuatu yang it's not that too loud so that people remember, but more likely makan dalam punya benda.

Ok, susulan keterlepasan minggu-minggu yang sudah, saya menjalankan aktiviti 'rawatan diam'. Saya tidak lagi menegur dia yang dipilih. Saya buat-buat tak nampak dia. Everytime dia ada di dalam, saya tidak akan menegur dia.

Surprise, surprise. I think it's working. Dia seperti rasa ada sesuatu yang tak kena. Tapi, sekarang dia macam kembali kepada yang itu. Hmm, tidak mengapa. Mungkin kami tiada persamaan dan kami tidak sesuai berkawan.


0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .