Tuesday, September 19, 2006

what's wrong with me??

there's something wrong me....i didn't realize it...baru jer sedar yang aku ni ada sesuatu yang tak kena ...i mean..for the whole time i blame to anything but me ...and kata aku bencikan semuanya...tapi..bila aku fikirkan...it's just a excuse to hide that i hate myself....obviusly i am....

mengapa aku benci pada diriku sendiri?....aku sendiri kurang pasti...
mungkin aku terlalu mengejar 'kesempurnaan'......'kesempurnaan' yang tidak pernah ku capai walau apa saja yang ku lakukan.....
dalam pada itu, aku menyedari bahawa keyakinan diri ku sangat lemah......hingga tidak mampu untuk melakukan sesuatu yang boleh membanggakan hati naluri seorang lelaki.....

seems that i have awakened from nightmare...but in the end i realised there's nothing i can do about it....
maybe i need an image change....
to be someone yang ada keyakinan tinggi.......................
should be my goal from now.................
tapi.....keyakinanku takkan meningkat disebabkan 'perkara' ini..........

aku rasa pasti keyakinan ku akan meningkat..jika 'perkara' itu dapat kuselesaikan dengan jayanya....

semoga impian ku dikabulkan Tuhan....................

6 orang telah memberi komen yang sengal!:

Anonymous said...

" No body perfect in this world" , kallau semua orang nak sempurna , dah tentu negara akan aman ,tiada pergolakan melanda,serta peperangan berlaku. Kita hanya boleh jadi yang terbaik dan yang paling terbaik untuk diri kita. Lakukan tanpa pengaruh sesiapa. Berusaha dengan bersungguh,bukan asyik nak mengeluh. Berpijaklah di bumi yang nyata,harta dunia tak menjamin apa kebahagiaan. Berdirilah di atas kaki sendiri, kelak yang senang diri sendiri juga. Tabah serta sabar menghadapi ujian hidup kerana ia membantu kita mematangkan diri. Jangan jadi seperti katak dibawah tempurung atau jangan jadi macam ayam jantan yang suka berkokok untuk bermegah dirinya. Jadilah yang terbaik untuk diri , keluarga dan agama. Kerana jika kita ikhlas, pasti yang kita impikan terlaksana. Banyakkan berdoa dan berusaha. Moga Joey berjaya dalam hidup.

Anonymous said...

k riena nak sambung lagi... jika Joey nak berubah, berubahlah jika ia membawa kepada kebaikan, jika sebaliknya ... tak perlulah . Kita ni nak berubah semuanya bermula didalam HATI kita ni. jika tak yakin dengan apa yang kita lakukan,jangan d teruskan. Malah renungkan di manakah kesilapannya. Tak semua orang dapat apa yang diimpikan. Tapi, dengan usaha yang bersungguh2 , pasti apa yang kita impikan terjadi. Ibarat kata pepatah ," kalau tak dipecahkan ruyung , manakan dapat sagunya.

AJai Zaidie said...

aku pun ader sesuatu yang aku tunggu utk dikabulkan tuhan!Harap harap dimakbulkan!

Joey said...

hehe..thanks guys...

Anonymous said...

joey dear,

this is a phase of life... kita semua akan lalui semua itu..

dun worry...

sooner or later..

everything shall pass....

iamME said...

mcm kata sherita sooner or later..everything shall pass..
tp mcmmna kita nk lepasi perkara tu bergantunglah pada diri kita..

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .