Thursday, February 22, 2007

AKU KENA TAGGED.......ARGGGGGHHHHHHHHHHH!


today is special entry....i'm gonna reveal some of secrets ...(yeay....)...take a depth breath everyone....

sebelum tuh nak cerita dulu...today i'm going out today.....kluar saja-saja nak jalan tak beli apa-apa pun....tapi....jalan punya jalan....akhirnya aku beli sesuatu gak....... you wanna know what i bought?.....

aku beli the very first album of kaer ari ni...huhuhu...(memang peminat setia)...i really like this fella la....good voices not to mention cute looks...anyway.....setelah dengar keseluruhan album....i could say that it is a very easy listening..blehla 3.5 bintang huhuhu...jadik sape-sape yang belum lagi dapatkan album kaer ni...pi beli sekarang....(matilah promote ......larikkkkkkkkkkk)

and i'm so happy today because i finally have to watch the most talk about show this year ....UGLY Betty...yeay....baru episode pilot ....yang lain tuh kena tunggu berjanggut sket...ni pun setelah lama tertangguh...baru dapat abiskan donlod...
donlod bukan main susah....donlod direct lagi....torrent-torrent ,limewire ni memang tak leh dapat...sib baik ader laman web yang bagi download cerita2 ni....secara direct.....so sesapa yang nak donlod citer2 cam heroes, desperate housewives atau ugly betty secara direct sebab torrent susah nak dpt macam aku...bleh pegi sini.......

hehehe..cambest plak citer ugly betty ni...i laugh hard masa betty kena suruh pakai baju devil merah itu.....sedeh masa dia kena ketawakan kat photo shoot tuh...and kesian masa die kena buli ngan boss...and i feel really good bout the ending on this pilot.....hahahahahaha...tapi..kira macam ugly betty is this 2007 answer's for desperate housewivesla.......but still pilot desperate housewives is much more funnier and memorablela......remember gaby potong rumput pakai baju gaun tuhhhh?...hahahahaha


ok......entah makhluk mana la tetiba jerk pegi tagged aku...ish.......menci tau kena tagged ni..huhuhuhu...apa-apa pun rasanya banyak yang korang tak tau pasal aku kan?.......so here's 6 of them:-

numero uno
aku ni anak tunggal......................oppsss belum abis lagik.......dalam famili aku cuma aku ngan bapa aku jerk yang sama spesies....yang lain semuanya spesies lain..........hahaha.....aku hidup dikelilingi perempuan .....on my home .....everyday...i've got three elder sis and one younger sis.....so expect my home to be so loud when everyone was in....meaning i've know a lots stuff bout girls than guys stuff....kengkadang my sis ader gak tanya pendapat aku ...huhuhuhu..... and aku rasa aku paling manja gak...sebab aku selalu dapat ape yang aku nak........mcm aku nak mintak my dad(bapa) belikan laptop ..hehehe..and i've got it tapi adik aku yang sorang tuh makan hati la no.... kwn aku gak lebih banyak perempuan daripada lelaki...opsss...jangan speku k.....

numero dos
aku ni paling cerewet sekali kalau bab makan ni....yes..saaaaaaaaaangat cerewet......for instance ...i never eat fish....(tapi selalu beli roti tuna....gulp)...yes ...aper-aper jerk fish dish aku tak sentuh......masakan telur pun aku tak suka...geli...huhuhuhu.........even my mom has to cook separate dish for me.....kalau aku ader...definitely kena beli ayam....supaya aku bleh makan bersama-sama ngan nasik.....and i'm particularly concern where and camna makanan tuh dimasak atau dihidang....so..kalau aku tau jerk orang tuh masak sesuatu food dengan disgusting sekali..i never eat!!!!....kengkadang aku memilih tempat ....kalau aku rasa tempat tuh kotor dan menggelikan...hehehe....kirim salam jerla.....so sesapa yang nak ajak aku makan kenala pilih tempat yang bersih ngan selesa dan tak menggelikan aku .......(matila nak minta ajak makan kat restoran hawa dingin...kat hotel)

numero tres
i totally freak out kalau pasal elektrik ni.....kat rumah kan time orang pasang tv.....selalu kakak-kakak aku ni pagi sampai ke petang tak abis2 ngan sinetronla...telenovelala..macam2 ...so dalam satu hari tuh memang televisyen always terpasang start dari pukul 6 pagi sampai jam 2 pagi....aku selalu takut tv tuh meletup ker....sebab lama pasang pastuh bil letrik meningkat...ntah kenapa aku jadik fobiala.....so....kalau aku ader kat rumah gerenti aku try nak tutup suis tv and semua letrik yang ader ngan tujuan nak jimatlah tuh kunun....aku rasa lega kalau aku dapat tutup tv walaupun skejap supaya letrik tak banyak kluar.....................(i'm a freakkkkkkkkkkkkkkkkk ..........larikkkkkkkkkkkkkkk)


numero cuatro
aku tak bleh la nak uruskan duit dengan baik...totally messed up with money...ader jerk benda yang aku nak beli.....selalu duit pitipitipu aku tak pernah berjaya sampai ke penghujung semester...baru jerk sampai semester break dah langis(bahasa daerah...dah licin)...i totally thinks that there's too much i have to buy...matila barangan yang tak perlu pun aku rasa perlu beli......example ....aku beli dettol sanitizer utk baju ....dengan tujuan supaya baju aku kureng bakteria sket ..........perlu ke...padahal pakai sabun cuci pun dah ok sebenarnya...tapi yerla ...bagi aku penting......and i was magazine addict....aper jerk jenis majalah, tabloid setiap kali aku keluar ...aku mesti beli satu.......slalu beli majalah cam kreko, arena, galaxie, ngan lime...kengkadang beli eh..dan macam2 lagi majalah yang tak popular pun aku beli ........sampaikan majalah cina pun aku beli..walaupun tak faham sepatah haram pun...(sebenarnya beli pasal gambar majalah tu "menarik"....hahahahahaha)...sib baik pitipitipu aku tak banyak sangat...kalau tak dah sure aku beli mini peti sejuk untuk letak dalam bilik aku.............................hehehehehe

numero cinco
i'm suck at sport....sebut jer aper-aper jenis sukan..suma aku tak tau...main bola ke...main badminton ker...aku tau larikkkk jer...huhuhu....kira aku ni kaki bangku ngan tangan kerusi...semua tak bleh ....almaklumla aku tinggal ngan kakak-kakak aku...dorang mana la nak ajar aku semua2 sukan ni......lagipun aku takde member-member yang tinggal berhampiran.....sebab tu masa aku dihabiskan hanya menonton televisyern aje....so kalau sesapa yang nak ajak aku main sport tuh...kenala ajar aku dulu....kengkadang aku rasa malu sangat sebab tak pandai sukan...hehehehehe

numero seises
yang last ni ermmmm.......aku sebenarnya ader letak gambar aku kat profile myspes ...friendster...hahahaha...so pepandaila korang semua nak mencari aku kat sana .........hahahahahahahaha..aku taknak bagi tau lebih-lebih..korang carik sendiri...


dah selesai dahhh...kali ni aku nak mentagged orang tertentu plak....alamak syusah plak....semua yang aku kenal dah kena tagged...takpe ....aku try k..jaga-jaga you've been tagged!!!!

1)Duan - wei...bila ko mo update serita ko.....buhsan aku meliat gambar tanak
waguh tuh..padan muka ko kana tag sama sia....heheheh

2)gidong- sya tau sya ni bukan kwn rapat ko...tapi sya selalu juga bah jenguk
blog ko...nah...apa lagi...buat...jangan inda buat

3)ak_0143-hahaha...baru jer kenal dah nak tagged orang kan.......sorry no
choices ..ko mesti buat jugak.....

4)zeyn- have you been tagged?..kalau belum ko kena tagged sama
sayala..huhuhuhu

5)azam & zali- hehehehe.......double dose gitu....korang berdua kena gak
buat...nak korek2 sket rahsia korang berdua..huhuhu

6)ad3ck- hahahaha ....lama tak gi blog ko...so sebagai hadiah saguhati dari aku
aku tagged ko...

finish already...so pada makhluk tuh....aku dah buatttttttttttttttttttttt!

p/s....aku lupa lak nak letak rules ni...so sesapa yang nak tau ape kebenda tag mentag ni...ni....
THE RULE OF THE GAME

In this game... each person who is tagged starts out by telling 6 things that people do not know about themselves in their own blog... as well as state the rules clearly... At the end... u will need to choose 6 people tagged and list out their names after that... leave them a comment on their blogs letting you know you tagged them and get them to read your blog...

aku fotostat dari makhluk hobbit ....huhuhuh...larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

3 orang telah memberi komen yang sengal!:

Irwan Marcello said...

tuh dia jimat letrik sangat kaaan... merasa komputer aku 24-7 tak pernah tutup!! aku rasa kalau ko duk umah seminggu gerenti giler... hahahahaha... segala2 nyer terpasang... LOL!!! =)) =))

ada myspace and friendster kah? hihihi... ;)) sajer jer kan nak nyusah kan org nak mencarik =P choooi!!! =))

Joey said...

huhuhu....gitu la ...ahaks...lupa lak nak bagi tau...perkara letrik tuh cuma kat rumah jerk okay...

kalau kat kolej ni ....aku siap on laptop 24 hour agi....huhuhuhu...

zee said...

nak berkenalan ngan kakak2 u boleh...??? tak pun dengan adik ker....??? haha....!! erm...kalu tak leh... bak emel joey...i nak ngorat u plak...kua kua kua (jangan mare =))

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .