Monday, February 19, 2007

DESPERATELY SEEKING ATTENTION.............

wow....cuti plak.....hehehe....sempena cuti ni nak ucap kong hei fatt choi ..san yi Fai Lok....kpd yang menyambutla...yang tak sambut tuh...pi main jauh...hehehe

anyway...lupa plak...nak ucapkan thank you pada sesapa ajer yang dah me'link' kan blog aku yang @#@$% ni ngan blog dorang...terima kasih bebanyak....aku nak juga cuba buat..cuma aku tak retila cam na nak buat....susah sangat nak apply kat blogger niiih....lainla myspes.....hehehe

start ari ni ...bermulala semester break selama seminggu dalam kolej aku....nampaknya for the second time ..aku tak balik sbb ...bajet dah overdue...hikhikhik......pasal bajet tuh lain kali aku story k...

ermm...about the titles...i must confess here ..i was truly desperate to seeking attention..(alamak...malu sambil tutup muka........)..

sebenarnya ...bagi akulah kan...this is one of the way to carik kwn...bila kita dah dapat attention tuh kan..tentulah orang senang nak tegur kita dulu kan...lagipun..sya ni susah sket nak tegur orang..hehehe

bila orang pay attention kat kita..kita pun rasa bangga ....konfiden pun tinggi...cam kawan aku yang sorang ni..baru jer post lepas aku crita pasal dia

aku sebenarnya tak dapat lagi attention yang aku inginkan....
it was not the same compared to my school days and my part time work days before i go to u..i was completely changed when i come to here

kat sini...i'm more of a loner guy.......hanya masa pegi kelas jer barula ngan kawan2..balik jerk dari kelas..then it's your business..sampailah esok pergi ke kelas...itula rutin harian aku..

mcm aku lepas balik dr kelas trus mengadap laptop sampaila tgh malam ...and then tidor pun cuma beberapa jam jerk....

and i feel tersisih sangat...yelah tak campur ngan orang....pastuh ..kalau terjumpa orang pun tak tau nak cakap ape benda....

i have one friends.....sama gak mcm aku ..balik jer dari kelas trus on pc main games....still ...ader gak orang tegur dia....walaupun dier jarang jumpa orang

cam aku...akula yang terpaksa tegur orang...bukan orang yang tegur aku...kengkadang rasa macam terpinggir plak bila aku tak dipedulikan ........

setiap semester..bila aku datang balik aku berharap agar semester ni jadik cepat sangat berlalu...coz i don't want to feel lonely everytime i duduk kat sini

hahaha.....kalau boleh nak attention tuh dekat jerk supaya senang aku nak kwn ngan orang........

attention...attention....

huhuhuhu






2 orang telah memberi komen yang sengal!:

AK said...

well thanks cos bertandng ke blog aku...

nak ckp psl frens ni, actually, post aku tu sbenarnya adalah satu post yang ter'pilih'

kadang2 aku rasa kwn tu ada, kdg tkde...

so just nak biarkan ianya sentiasa ada, aku buat post tu, supaya kalau diorg baca, n diorng tahu aku hargai diorg, diorg pun instantly ada rasa yang sama...

macam psychological entry la tu...

aku pun lebeh kurg cm ko gak, lonely... kwn smua org tapi yg rapat kurg... nk luah kat diorg apa2 prob pun sush... aku slalu simpan je prob aku...

tapi one thing is, aku rasa mybe this is me, so aku ikut je la... aku cuba hargai setiap detik aku bersama kawan... walau pun diorg tak rasa benda yang sama mcm aku rasa...

n in all these years, aku bersyukur ada yang sentiasa ada ngn aku bila senang... cuma bila sush aku tak test lagi, sbb aku kalo sush, aku slalu tak suka sushkn kwn... aku pendam...

diorg kawan, tapi mungkin bukan yang terapat... yang terapat bagi aku adalah, diri aku sendiri, kerana dialah yang tak akan menipu apa yang dirasa, atau difikirkan...

so aku agak, tak yah la seeking 4 attention kpd yng tak sudi, kita hargai setiap yang ada, kadg2 ada je kwn kat sisi kita sms kita tak sedar, sms kita sibuk seek the attention from kwn yng kita nk kwn tu... (bercakp dr pengalaman ni)

tulah dah melalut kat blog org...

aku linkkan ke blog ko...

let be friends k...

thanks again for visiting

zee said...

hoho...!! sedih plak bace postin joey kali ini... takde kawan ke...?? betul ke u takde kawan...mesti u ade kawan2 cume u je yg tak tau

if u need attention..u have to make urself known...bring out all the skills u got... join any association or club.. make urself busy... if they r hangin out, just follow them n chill urself out...!! =)

kat sini pun joey boleh buat kawan kan...just update ur blog selalu n visit their blog too... sekali sekala tu say hi n chat... its a way to make fren too...

so...i hope u akan ada kawan lepas nie... jangan rase u r a loner... it's up to u to colour ur life, paint it ur way...!! =) )wink)

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .