Sunday, August 19, 2007

I'M NOT BRAGGING...I'M THE BEST....!



okay...this is something that i want to tell you all.

minggu lepas selepas rahsia terbongkar.....aku mesti teruskan kehidupan. nasib baiklah aku aku jarang bump to that person yang mengetahui rahsia aku ni(orang tuh.....is not cute!!!!!!!!!!)

moving on, minggu ni (should be minggu lepas..technically) pada hari sabtu...tibala masa yang ditunggu-tunggu...

AKU NAK MEMBUAT PRESENTASI PROPOSAL KAT DEPAN PANEL OF JUDGES.....!!!


aduh.......i'm nervous....aku rasa tangan aku rasa sejuk...(tapi KN kata tangan aku ada warm sikit...cesss....)...

mula-mula agak resah menunggu giliran untuk mempersembahkan presentasi.....it's quite boring actually.....yang bentang pun ....macam baca buku aja.....HAHAHAHAHA

nervous ni......anyway thanks to green, sebab membantu menenangkan fikiran...hehehe
and to Miss I, yang bagi message kat hp...dan Miss I ni aku telah jemput dia membaca diari harian aku...boleh kata Miss I ni target aku yang dah terlepas sebab orang lain dah dapat...huhuhuh (hahahaha...ampun Miss I......ko jangan plak tembak aku kat ym nanti...heheheh)

maka dengan ini bertambah lagi sorang yang really know me...(maksud aku berdepan ngan aku la.....) teruskan membaca ek...... I dan Sobri...

oppsss...apa pulak aku melalut jauh sampai ke saaaana pulak.......okla
sambung cerita...

now..my turn come.....aduh.....seram sejuk juga....mula-mula asyik betulkan mikrofon ...hello..hello......masa nak sebut thank you to..suara pun terketar-ketar lagi....

then ....tetiba jer konfiden level arise ....sudahnya....at my first paragraph(yes..i write script.....)i got the loudest clapping from the audience ...hehehehe


presentation is going smooth and i think i've done it well... aku sangat berpuas hati dengan persembahan aku pada kali ni.....

anyway....terdapat jugakla sedikit cacat cela...(well not everybody perfect kan)...terutama slide aku ada yang ter'rosak' tanpa di sengajakan..and masa Q& A session tuh...aku terslip siiikit....

tapi aku manage to stay konfiden. the best part of all...my supervisor(Lady FROM hELL) gives me a thumb up for my performances...YEAY!!!!


then....dah selesai tuh.....lega rasanya bila aku dah berjaya melaksanakan tugas dengan baik.....


selepas aku bentang tuh...aku tak fikir lain.....sepanjang masa asyik ketawakan orang jer...buat lawak antarabangsa yang bengong bersama green....

then...several of my classmates datang kepada aku.....memuji yang pembentangan aku sangat baik......they're praising me!!! (sukaaaaaaaaaaaaa)

ok..ok....I know....but let me enjoy my 15 minutes of fame...before it's fading away....hehehehe :)

5 orang telah memberi komen yang sengal!:

zee said...

bangga lah tue

keep up the good work occay....!!

FAIZUL said...

hahahah..
congrats...
bukan senang nak present depan panel nih..
banyak tanya plak tuu...

Anonymous said...

bagus semoga dapat markah bagus!!! go joey!!! i just realized that u put u ur picture.

Anonymous said...

wah wah cam dh kembang lobang idung die. huhu. congrats lah ye. keep up a gud work ;)

AK said...

hehe, suka la tu...

patut la gambar kat tepi ni, lubang idongnya ada sedikit kembang....

kuikuikui

neway, congrats!

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .