Wednesday, August 15, 2007

OH....NO!!!!!

Saya ada satu rahsia yang terbesar.



rahsia yang tak pernah diberi tahu kepada sesiapa.



rahsia ini ..mungkin ada sesetengah orang telah mengetahuinya...atau boleh mengesannya..tapi aku tak pernah mengesahkan



tapi ...rahsia ini tak pernah diketahui orang ..terutama yang berada di kampus

entah mengapa...atas desakan nafsu dan tidak berfikir panjang... aku secara tidak langsung mendedahkan rahsia itu

aku sendiri tak sangka aku seberani itu untuk mendedahkan segala-galanya

rahsia ini tidak ada kaitan dengan green

aduh....penyesalan buat masa ini tidak berguna lagi....rahsia dah terbongkar

rahsia yang sekian lama disimpan...

rahsia yang ...aku rasa hanya beberapa orang dalam dunia siber ini yang mengetahuinya...khususnya pengunjung blog aku

malah ....misteri diriku tiada siapa dapat merungkai.... biar pun yang rapat


.............................


..............................

aduhhhhhh.......................................


memikirkan kebodohan dan betapa singkatnya akal sewaktu mendedahkan rahsia....




OH...........no....................

4 orang telah memberi komen yang sengal!:

Unknown said...

is it rahsia esok adalah hari Khamis?? :P

FAIZUL said...

macam beso jer rahsia dier tuuh...huhuhuh

Anonymous said...

entah ape lah rahsia besar dier tuh....

bak sini share ngan kiter


::redZ-Ziaf::

AK said...

mmm... macam tau je... joey kantoi pe ni... mmm

aku ni pandai main psikik2 tau...

btw, is he cute?

hehehe

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .