Friday, May 09, 2008

HAHAHAH....JOEY YANG SENGAL KEMBALI!!


Setelah beberapa hari muka monyok ajer macam tak makan seploh hari, joey sudah kembali ok. Masih lagi sengal. About that person?..... Sila dengar irama sengal. Well, at least bila fikir-fikir ..i'm not suffering much compared to those people like green...oppss(ye ker ...hehehe).


Dah dua minggu aku kat otherside nih. Macam-macam aku tengok. Orang bertumbuk pasal berebut parking keretala... orang beratur panjang nak beli donutla(ini aku pun terikut juga...hehehe)...macam si green...anggur yang joey tanam pun rasanya sudah mula menunjukkan seed germinationnya (matila...istilah time blajar dulu....).


Minggu depan..aku dah ader kerja... kerja calling2 orang katenyer. Well...buat sementara waktu..sebelum mendapat kerjaya idaman. Kita ni takdela set-set bintang terbilang.......CGPA tinggi menjulang ataupun aktiviti ko-kurikulum berjela-jela ..sampai hias pentas pun memang tak pandai...hehehehe. Manalah nak dapat kerja officer besar macam seseorang tuh. Terima jer apa kerja yang dapat.

Joey akan cuba menjaga diri sendiri dengan baik. Bak kata seseorang masa Joey jumpa dia kat Sunway Pyramid, belajar menyayangi diri sendiri. Joey pun rasa lebih baik begitu. Oh ya...mana-mana yang nak menghiburkan hati Joey tuh..apa lagi..tak reti-reti ker nak sms.....wakakakakaka



Sempena hari Ibu, Joey pun nak ucapkan selamat hari ibu kepada Ibu Joey...dengan ucapan......... I love you mum (macamla orang tua tu faham..hehehe).... dan bila nak top up kan duit ni...ahahahahaa

10 orang telah memberi komen yang sengal!:

AKU said...

Joey..jgn kembali g bertapa tanam anggur...hhuhuhu err ko bace blog aku ade cam gaya org dh kerja ke? hiks...

AKU muda lagi... lom kerja... tunggu ko tanggung-kan... bley tak???

Anonymous said...

Joey so now u r in the otherside. cepat belanja donuts!

Joey said...

aku dan bayau...motif korang nak mintak blanja???

korang hengat aku paris hilton kah??

hehehehe...

Anonymous said...

joey. i tak pernah rasa pun donut tu. btw, where do u stay in "the otherside"?

Anonymous said...

Joey. I almost forget about green. was he a friend or foe?

kevin christ said...

selamat ari ibu joey.. dr ibu ayam katenyer.. hehe

nok balik la umah, we ol risau la... wakaka...

kevin christ said...

joey.. i almost forgot about popmonkey.. does it is robot or monkey or donkey or just a fly? mmhh.. so confusing...

FAIZUL said...

kalo dah dok kl tu jaga diri la ehh..jangan merapu saner sini plak...gtg..in practical training nih..

Amirul Idham said...

joey..,.

terus happy... jgn kecewa lagi..

Mr. Arul said...

Hello dear..
Dah ader kat Semenanjung ker.. Wah.. dah lama tak dengar cerita nie.. Hows ur degree? Already finish... u looks more confident now.. I like..

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .