Thursday, October 30, 2008

MELANGKAH KE KEHIDUPAN YANG LEBIH BAIK


Sorry..everyone...another hectic schedule in the life of bakal pelabur berjaya (matilaaa..bangga ). Minggu lepas sampai dua hari lepas, banyak betul benda yang harus diselesaikan. Bagi aku, semuanya harus diselesaikan segera, sekiranya tidak, otakku akan mula terbeban dan ini akan membuat keceriaan aku yang sengal hilang...ahahaha. I totally moved out from that town, and , now i'm in the KL suburban area...(sasuke hati jer kan guna istilah). New places, new people and new environment. Kiranya aku macam Dr Addison Montgomery, yang berpindah dari set Grey's Anatomy (Seattle Grace Hospital) ke set Private Practice (Oceanside Wellness Centre) untuk memulakan hidup baru dengan lebih gembira (sepatutnya).....


Aku ni pandai jer nasihat orang..jangan kelam kabut....dan jangan nak cepat jer....tapi aku sebenarnya tak ikut langsung nasihat tuh...wakaka(biasalah kan.....manusia memang pandai nasihat orang ..tapi dia sendiri not following the advice)

Kat tempat baru ni, aku rasa agak senang sikit... although my cubical is only a small one..but so far my new tenants has treat me quite well.....

Aku belum lagi start kerja... minggu depan aku baru start kerja..pada awal bulan November..
Sebelum ni aku kerja apa?

Erk...kerja aku sebelum ini adalah kerja melipat lipat baju...(wakaka)..

Kali ini kerja aku agak best.....hahaha..tatau lagi macam mana

Owh ya...kepada semua manusia yang ada my phone number..please try contact me back..(either through sms or call) sebab aku baru kehilangan handphone...twice!!..dalam masa terdekat dengan nombor yang sama..(hebatkan????)

I've got new handphone(tak canggih tapi bolehla) untuk sementara waktu sementara tunggu gaji pada hujung bulan depan untuk dapatkan yang lebih baik...anyway..my number is still the same number(setia gila ngan si merah walaupun ada godaan nak tukar ke warna kuning, ungu, biru , oren mahupun ke hijau!!!)...


I try to update as often as I could.....sebab ini jer yang buat aku rasa sengal sikit..hahaha

Hmmm...'rumah' ni pun kena makeover segera....lagipun sekarang dah nak masuk musim keempat ni....kan

In the mean time, I have to go now...need to buy tempat letak hanger baju...because benda tuh dah runtuh..and tak mampu lagi nak gantung my clothes..Adios!!


3 orang telah memberi komen yang sengal!:

Dr. Darren said...

mesti best involve dlm biotech nih kan? dulu i ingat nak continue study science nk jd ahli forensic. tup2 termasuk lak bidang graphic design nih. haha
;P

AK said...

aduh! punyalah menyedihkan cara ko nak ajak aku ke blog ko...
konon2 ada lgu best la kat sini
macam aku leh dgr!
dia blok la kat sini...
sengal!

Anonymous said...

goood... belajar biotech & bekerja dlm bidang kamu...

tidak spt aku; belajar biochem tapi bekerja sbgi admin exec, dlm dept bisness & kompeni insuran, hari2 kejenya kena buat investment calculation... huh... oh, tapi yg menggumbirakan hanyalah dapat break utk makan 3 kali...yeah, itulah saat paling bahagia di sini! haha...

p/s : saya menantikan sesuatu yg lebey sengal... sila..sila... berikan sesuatu yg sengal dlm entry seterusnya... sy sker sesutu yg sengal & gembira biler; semua org disekeliling kita tiba2 menjerit, "SENGAL!!!" haha.. hidup sengal!

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .