Saturday, October 20, 2012

Pengurangan stress!

Hey there everyone! How's life? For me, It's quite not super duper stress. LoL. English tiga kali satu sembilan sangat. Hahaha. By the way, memang dah lama saya tak tulis kat sini. The reason is my laptop dah takde. I sold it. (Asyik lag jer memanjang, lambat, mungkin sudah tiba masanya membeli laptop baru yer).

Well, sepatutnya mungkin boleh update pakai my new Ipad, tapi apa kesusahnyer nak menaip pakai skrin sentuh. Mungkin Ipad ni sesuai main game macam Coin Dozer kot. LoL.

As I mention before this, I have a new job. and juga a new crib. It's been long since I been living by myself. (Rasa macam kepala stress sangat duduk sesorang ni. Almaklumlah takde sapa nak cakap. Almari tu la kawan kau). Now, in my new crib, I have not one, or even three tapi 4 housemates sekaligus. Nasib baik, all my housemates semua jenis selamba, which makes me feel comfortable dengan dorang. I like my new crib now. :)

Syukur juga kepada Tuhan. Financial burden semuanya dah selesai walaupun masih ada tapi stress memikir dah tiada lagi, begitu juga panggilan hangit dari ehem ehem. My next target is, automobile. Have to ada sebelum 2012 dunia berakhir (kata iklan syampu Clear). I mean if you want to catch up with others, got to have lah walaupun tangan dan kaki ku tak pasti lagi how am I going to drive nanti. 

p/s this is suppose to be last month entry. Malas nak publish hehehe.

4 orang telah memberi komen yang sengal!:

NUke_Rude said...

perfect timing. i was on the 'blogwalking' mode and u just updated ur blog.


seronok la dah ada geng rumah.. boleh la borak2 dgn geng. hahaha.

bukankosong said...

amboi...dah ada verification code komen plak ye

Joey said...

nuke.. ironically i was on your blog after i publish this. lol.

rashid..really? ok. i remove that. i didnt know sebab blogspot kan tukar layout.

Ri said...

welcome back :)

good to know your situation has improved!

moga dipermudah dan dilancarkan lg segala urusan baik dunia akhirat

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .