Sunday, March 10, 2013

Kawan saya!

Actually, are you as friendly as you thought you are? Hari yang sudah, saya merewang di sebuah laman sosial. I came across a status saying that berbunyi lebih kurang macam ini lah " saya sedia berkawan dengan sesiapa saja tidak mengira status, bentuk dan rupa". Bunyinya biasa bukan? Ramai yang selalu kata macam ini. But truth to be told that hampir semua memilih kawan. We got to choose whoever we want to be accompanied kan? Sampai ada pepatah bercakap kalau nak tengok seseorang itu tengoklah rakan-rakan dia.

I admitted that it's hard for me to be friend with anyone. I might be friendly, but not everyone can get to the second layer off my heart (ceh!). Sometime the reason is, whenever I think that someone could be my best friend, I always being dissapointed. Mungkin harapan saya terlalu tinggi, but I just want to be buddy as macam orang lain. Yang bila mana esok hujung minggu, mengajak saya keluar bersama-sama. Then, it would not happen. I guess everyone have their personal things to do, so I put off any hope to get that one too. Sekarang ini, kalau mahu sesuatu, haruslah membuatnya atau mendapatkan sendiri.


Saya rasa saya ringkas. Mungkin. Tapi di pandangan orang lain, I'm awkward.

0 orang telah memberi komen yang sengal!:

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .