Monday, June 17, 2013

I resign!

Saya sebenarnya sudah malas nak tulis blog. Lagipun, saya rasa kehidupan saya tiada apa yang menarik untuk saya tulis. Tidak seperti dahulu. Kadang-kadang terasa macam kosong, tapi I try to make fullnest of it.

Anyway, saya akan resign lagi sekali dari kerja sekarang. WHAT? Soalan yang selalu aku dapat ialah; Kenapa nak resign? Kerja tu kan dah secure, bagus dan bla bla bla. Hmmm, aku bagi jawapan dorang tak nak percaya pula. Jawapan aku mudah jer, aku tak nak tukar ke tempat yang jauh di pedalaman, even there is a small city there (amboi!!! demand dan perasan sungguh aku ini..hahahaha). Well, aku suka kerja ni, but I dont like it when they post me here. (Yer, aku kat tempat tu sekarang). So, I made my decision, hantar surat resign and next month I will be watching klcc again. Cari jer kerja lain. I guess  my luck belum habis lagi, but rezeki untuk kerja kat this place sampai sini sahaja. 


So, next month will be jobless for me. And, it's a long time since I terpaksa bangun pagi dan kelam kabut pergi kerja. Rehat sementara, sambil-sambil usha kerja yang menarik minat. Atau mungkin sambung belajar. It depends.

4 orang telah memberi komen yang sengal!:

bukankosong said...

tak kisahlah, mana yg terbaekkk

huhu

NUke_Rude said...

yeay! Joey will be back to KL. hahahaha.

Ri said...

moga dipermudah dan dilancarkan segala urusan baik, joey...
all the best going job hunting! :)

Joey said...

thanks everyone!

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .