Thursday, July 12, 2007

Entri Sebab KENA tAG

SEPERTI yang aku dah cakap..kali ni joey nak buat tagging...hahaha..thanks sebab sudi tag...(amboi berbudi bahasa sungguh..wakaka)...

tag yang first sekali adalah tagging daripada kak Cheryl kita..(oppss..kakak ek?)...sebab dia nak tau apa jenis snapshot desktop aku..

mula-mula blur juga....cam ne nak buat ni....(hampir2 nak ambik kamera nak tangkap gambar desktop...ei...aku ada camera la plak...wakakaka)...

tapi aku cuba la guna apa yang di ajar ek.....aku tekan2 juga prt sc tuh...tapi takde apa2 yang berlaku...nak paste apa pun tak dapat..last-last aku pakai jerk cadangan si irwan tuh....wakaka....


tapi..cam tak clear jugakla...so dengan sedaya upayanya
aku gunakan masa yang lama gak nak tekan2 keyboard aku ni..wakakaka....(macam main VOS pula....)..semata2 nak dapatkan snapshot...akhirnya aku berjaya...hehehe ... yang kat bawah ni barulah clear kan...



okey menurut tuan punya tag tuh aku kena bagi tau kenapa aku pakai wallpaper tuh...
sebab aku suka anime Bleach.. my fav character is Ichigo...we have something in common..heheheh
aku dah guna wallpaper ni ..tiga hari lepas..wakakaka...sebenarnya sebelum laptop aku rosak aku pakai wallpaper tuh.....bila format..aku sanggup cari gambar yang sama jugak....hehehehe(fanatik ni...)

tag kedua ni di hantar oleh budak yang baru nak masuk universiti tuh...sapa tatau?

aku dah buat dah dulu benda ni..tapi ntah napa ada jerk orang yang nak tau benda2 cam ni kat aku....susah nak pikir woi...

tak percaya?...klik sini

yelah..aku buatla......aku nak fikir apa benda ek...

sebelum tuh aku copaste kan dulu apa kejadah nya benda ni

Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in the blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them a comment, letting them to know that you tagged them and to read your blog!



yang nombor satu...

aku suka melalak ...menari kalau takde orang...
disebabkan setiap semester aku dapat rumet yang selalu tak duduk dalam bilik(kecuali time semester 5)...aku suka buat konsert sendiri..berangan jadik artis lah tu kunun....wakakaka...tak brani aku terkinja-kinja pastu bukak tingkap luas2....macam Green buat selalu ngan kengkawan dia...
sebab tula aku selalu duduk jer masa korang menari2 kat bilik ..kan Sob?...
malulah....lagipun tak nak lah di cop.....P......hehehehe


yang nombor dua....

aku merupakan seorang yang kurus..so aku berimpian untuk menambahkan berat badan aku ni...tapi..setakat ni ....aku masih kurus seperti dulu..wakaka...siapa kata menguruskan badan sangat susah...nak gemukkan badan aku ni susah weiiii....
in fact aku percaya kata-kata orang bahawa ORANG GEMUK KALAU DAH KURUS MEMANG CANTIK/HENSEM/CUTE....teori ni terbukti tau...tak caya...tengoklah artis2 kita...ala..si Dafi AF5 senang cakap...ramai lagi sebenarnya...
yang kurus nak jadi gemuk tatau pulak jadi cam mana........

yang nombor tiga
aku suka semua kartun yang ada bear (teddy bearla).....cam winnie the pooh, carebears, paddington bear...aku rasa teddy bear ni chumella....(tapi bukan teddy bear warna hijau ek...sapa tatau...wakaka).Tiap kali aku jalan-jalan beli tingkap aku mesti pegi kawasan anak patung teddy bear....konon nak beli..tapi...malulah..hehehehe


yang nombor empat

I have forbid milo in my drinking list at night. Sebenarnya macam ni, aku selalu rasa sakit kepala. So, aku selalu minum milo setiap malam...setiap kali aku bangun pagi kepala aku sakit sangat....so...aku terpaksa memberhentikan habit minum milo setiap malam...aku hanya minum waktu siang jerk...tapi sekali sekala ada juga terminum di waktu malam..Oppss!


yang nombor lima

aku masih simpan lagi gigi aku yang berlubang...wakaka...dia masih jadik sebahagian daripada gigi aku...aku takutlah nak pi cabut dia...hehehe...tapi...sekarang ni ..gigi bahagian hujung pulak bermasalah...cesss


yang nombor enam

I think i have sound trouble. hahahaha..kadang kala kalau orang tengah bercakap aku macam tak dapat tangkap apa yang dorang cakap...i need them to repeat what they say to me..yap...orang kata kalau tak bersihkan telinga yang tersumbat dengan 'emas' ...lama-lama nanti benda tuh akan tutup lorong telinga kita menyebabkan kita tak dapat dengar dengan jelas. so aku pun kengkadang ada juga bersihkan telinga...tapi aku rasa sakit pulak pada bahagian tertentu..kalau aku tengah bersihkan telinga ni...hmmm...kena jumpa doktor ni...nak check napa telinga cam ni...hehehe


oklah..aku dah selesaikan tugas aku...sekarang aku nak carik mangsa-mangsa yang perlu untuk menyiapkan tag seterusnya..



ermmm..setelah fikir...aku malas nak tag sesapa ...ialah..serik sebenarnya...bila aku tag orang..ade orang tuh tak nak buat plak...terus aku jadik malas nak tag...wakaka..so no tagging for anyone ...HAPPY?

1 orang telah memberi komen yang sengal!:

teddybearhijo~ said...

shayer nampak : "tapi bukan teddy bear warna hijau ek...sapa tatau...wakaka"

owh, ngumpat blakang! mo sekeh kah???
huh?

hahaa...

 
Copyright Joey Yang Sengal!! 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .